ZOL JUMPA JOHARI MOHAMAD 6 SAINS

Zulkaply Mohd Yunus sudah berjumpa kawan lamanya dari 6 Sains. Baca emelnya di sini:

Assalamualaikum,

Apa khabar? Wah, boleh tahan juga projek serai! Ajaklah kawan-kawan join business. Aku ada tanah kebun yang boleh diusahakan. Tak adalah luas sangat.

Semalam aku terima panggilan telefon dari Saudara Johari Mohamad, bekas Naib Pengerusi Asrama Putera dan Pelajar 6 Atas Sains 1 1978. Dia ajak aku jumpa di Pekan Tangkak, sebab semalam aku berada di rumah isteri di Kolej Matrikulasi Johor. Sebelum sampai Pekan Tangkak kira-kira 2 km keretanya rosak. Jadi aku dipanggil ke sana (jalan arah ke Smpg Bekoh/Nyalas). Sementara tunggu foreman sampai, kami berbual lama. Banyaklah cerita lama keluar.

Sebelah petang, aku ke rumahnya di Nyalas.
Wow! sungguh hebat rupanya kawan kita ni, dah buka business Nursury pokok bunga/anak pokok disebelah rumah barunya. Rumah barunya pula boleh tahan besar dan cantiknya.

Kalau nak tahu lebih lanjut kawan kita ni, hubungi beliau no. tel 019-4733 757.


Wassalam

Hj Zolkaply Bin Yunus
Tel: 012-3099 439

Bertambahlah geng Razak Lajis dan Darussalam lagi. Rumah Johari tu hanya sebelah kampong saya sahaja. Ha ha punyalah dekat, sekadar 15 minit berkereta. Makin ramai orang berpisah yang bakal dihimpunkan dalam reunion terbesar yang akan kita laksanakan satu hari nanti. Wooo.

0 comments: