AZIZ MAT YASSIN SUDAH DIKESAN

Berdasarkan info Hayati Harun, saya sms ke nombor talipon yang dikatakan milik Aziz Mat Yassin, dari 6 Sastera 2. Langsung tak berjawab beberapa hari. Akhirnya saya sms dengan menyeru nama "Wahai Aziz yang manis senyumnya, responlah jika engkau bernama Aziz". Ha ha.

Ya, beberapa minit nombor lain pula yang menjawab sms saya. Kali ini Aziz menjawab dan terus mengaku sesungguhnya ia terlalu mengingat diri saya. Rupa-rupanya nombor telepon yang dibagi oleh Hayati ialah nombor isteri Aziz.

Kini, Aziz tinggal dan mengajar di German. Opps Jasin le. Ditemberangkannya saya dengan mengatakan dia tinggal di German. Tak patut kau Aziz.

Aziz, orangnya coll sahaja di asrama. Hitam manis dan sentiasa senyum. Sesekali guraunnya dengan kekawan lain, boleh tahan juga.

Dia belum menatap blog kerana terlalu sibuk katanya. Entah apa kerja sampingan yang dibuatnya tak tahulah.

Ini nombor talipon Aziz 012-242 4149. Jangan orang tak ingat kau sudahlah Aziz oi.

Saya sedang mengingat seorang sahabat lagi yang tinggal di Merlimau. Susah betul nak recall namanya. Alamak. Berasal dari Sek Men Ab Rahman Yaakob. Siapa yang tahu?

(Gambar tu dihantar oleh Aziz melalui talipon sahaja)

1 comments:

Unknown said...

Aziz tolong jawab macam mana adam dapat gelaran