LELAKI TERAKHIR 6 SASTERA 2

Lelaki terakhir 6 Sastera 2, Kamarudin Arshad akhirnya menjelmakan diri selepas diserang oleh Razak Husin dan Suhdi tempohari. Ini emelnya yang saya terima sebelum detik 12 malam hari ini:

Assalamualaikum wbt sahabat,

Terima kasih kepada Ali dan Sudi atas usaha ikhtiar letik letak untuk mengesan member-member munshi. Juga member yang telah pergi (Allahyarham Tajuddin), Al-fatihah, yg turut sama terlibat dlm usaha ini.

Terpanggil juga apabila si Sudi dan Si Razak dapat mengesan saya di rumah yg sedang menguruskan ternakan lembu den (my hobby every afternoon). Wah seronok juga dengan gelak tawa bila bercerita kisah silam kita.

Masih kenal lg tak? saya Kamaruddin b Arshad (dulu 6 sas2). Ye 30 thn tak jumpa. Cuma member Alor Gajah aje yg selalu ketemu (Adam, Zaini, Basir, Alias,YB kita Mat Sirat(sesekali aje),Reduan, Sudi(dah muak jumpa) dan Mat Aris,

Sorry perjumpaan lepas tak dapat bersama kerana hari yg sama anak buah saya kahwin di PD.

Sekarang buek apo? pagi den mengajar , petang buat hobi tadi. Dulu asyik marah cikgu, terbalik dek tuhan jadilah cikgu di SMK Seri Pengkalan,A/Gajah yee. Sebelum tu dihantar ke dalam hutan Pahang-mengajar di sana.

Okeylah ni no.tel den 017-2524436. Susah senang singgahlah kat teratak buruk di Air Pa'Abas,Alor Gajah.

Kalau lupa rupa den, tengok lah gambar den bersama my couple. Anak? baru ompek (1 L,3P).

OK Assalamualaikum wbt.

1 comments:

Unknown said...

Eko ruponyo ko din, Den ingat sapo tadi. Dah kombang sekali eko. Aku Kharis Bahari. Ketua kelas 6A2 dulu. Dah tak hormat kek den la i ko. Soryyyyyyyyy gurau aje.