EMEL DARI YAAKOB OTHMAN - YAAHOO

Semalam Yaakob Othman, 6 Sastera 1, Ketua Kelas kami berhempas pulas membuka blog ini selepas diberitahu oleh Zakaria Osman. Hari ini sahabat kita ini, dah hantar emel melaporkan diri joint the club. Ha ha.

Baca emelnya yang menyimpan kesah lama 78:

Assalamualaikum.

Aku tak sangka ada laman blok kumpulan kita. Kalau tahu dah lama aku layari. Masih ingatkan pada satu ketika sedang semua sedang asyik menjawab kertas peperiksaan STP. Aku tak ingat kertas apa tetapi peperiksaan ini dijalankan pada waktu petang. Tiba-tiba loceng jam berbunyi. Apa lagi kawan kita kelam-kabut matikan jam tersebut. Haru biru dibuatnya. Itulah salah satu peristiwa yang masih dalam kenangan kita semua. Masih ingat tak.

Untuk pertama kali aku nak melapor diri kepada kawan-kawan semua. Seronok membaca berita dari kawan-kawan semua. Maaf tak dapat hadir pada reunion pada 1 Februari yang lalu. Kalau kawan-kawan nak tahu aku sekarang bertugas di Sekolah Kebangsaan Ayer Keroh je. Nombor Tel : 012-3724986 atau email ke yaacoboth@yahoo.com. Kalau senang-senang telefon atau singgah ke sekolah.

0 comments: