NORHIZAN MAT TOB DAH RESPON

Ingatkan cukup dah saya mengupdate blog hari ini, tiba-tiba masuk emel Norhizan Mat Tob. Norhizan sekelas dengan saya, sesekali sahaja dapat menyapanya fasal jarak tempat duduknya agak jauh dari saya. Saya rasa saya boleh kenal dia jika dia hadir pada majlis reunion pada 1 Februari lalu, walaupun selepas 31 tahun berpisah, macamana saya boleh teka Sahara.

Baca emelnya:

Assalamualaikom kawan-kawan lama.

Hamba begitu cemburu apabila melihat gambar-gambar anda semua....tapi mungkin ada hikmah di sebalik ketidakhadiran saya di rumah Rohana tempoh hari. Sememangnya itulah antara impian saya yang bertahun-tahun belum tercapai. Ingin bertemu semula kawan-kawan lama setelah berusia begini....tentu banyak perubahan fizikal dan minda.

Kalau anda semua masih ingat saya yang bernama Nor Hizan Mahtob. Iya...saya lah ni yang sepatutnya bersama kawan-kawan setelah 31 tahun kita semua berkelana di bumi Allah ini. Alhamdulillah, hari ini saya dapat menatap wajah anda semua. Oppss maaf....terpaksa tangguhkan dulu catatan ku ini. Dah kena panggil untuk meeting. jumpa lagi ya.

Salam rindu buat semua........

0 comments: