RAZAK LAJIS ADA SAUDARA KEMBAR

Selepas 30 tahun, baru saya tahu sahabat kita Razak Lajis dari 6 Sains ada saudara kembarnya. Sahara yang membocorkan rahsia itu melalui emelnya yang terbaru:

Salam kawan -kawan semua.

Sebenarnya pelajar yg tiada dalam gambar 6 sastera 2 itu ialah saya. Maklumlah saya ni kan orang gurun. Tempatnya jauh. Apa pun yang berlalu tak akan datang lagi. Biarlah si luncai terjun dengan labu-labunya.

Untuk mengimbau kenangan 78, akan ku cari gambar memori lain ketika 78 nanti Insyallah . Tak payah antau special branch atau ASP Adam atau Raduan kerana saya sudah menyerah diri. Moga-mga Datuk K tidak akan ambil tindakan undang-undang. Dato' tentu boleh kautim. Ha ha…

Kalau saya sakit tak susah, saya boleh call Roy di GH. Saya juga boleh call Bakar Lajis di Unit Forensik, saudara kembar Razak Lajis Enam Sains I. Untuk hubunginya ambik no ni 012- 3912003. Saya ada juga jumpa dan telefonnya minta tolong . Kami ada bau-bau durian dengannya. Ini info kali ini, jumpa di lain kali, insya Allah.

Salam buat semua, semoga di pertemukan Allah lagi samada melalu coretan dan perjumpaan.

Kalau Razak boleh kirimkan gambar saudara kembarnya kan bagus...

1 comments:

Hj.Razak Lajis said...

Saudara/i,
Sebenarnya Bakar Lajis dan sya hanya kebetulan bapa tak sama dan ibu pun lain-lain. saje agaknya Sarah nak mulakan cerita.