SEORANG LAGI MENAMPILKAN DIRI

Saripah Nuri dari 6 Sastera 2, menampilkan diri dengan mengirim emel ringkas kepada saya, nak pastikan emelnya sampai ke tidak. Kali kedua emelnya seperti berikut:

Salam kembali,

Bukan tak caya dengan Billgate tp sebenarnya baru dpt kemudahan internet. Masa Yati telefon tu saya masih belum ada kemudahan ini jd saya buka laman web di rumah. Semalam tiba2 permohonan yang dibuat oleh LHDN untuk saya diluluskan tp kena cuba dulu sebab ada yg tak boleh acess.First trial pada awak.

Tak bertapa di mana cuma 'silent'. Sebenarnya saya tahu Rohana kahwinkan anaknya sbb dia jemput kakak saya dan kakak saya pun pernah bertanya dia sama ada kenal saya ke tidak tp mungkin dia dah lupa. Kakak saya Cikgu Normah mengajar sama dia di Sek.Keb.Mawar sebelum .dia berpindah sekolah.

Lepas 'graduate' di Munshi saya di Penang sama Amin dan Ibrahim (6 Atas Sains). Sebenarnya saya sejak tingkatan empat lagi di Munshi (satu kelas dengan Yati dan Ana).Mul,Sara dan Mas di kelas yang lain (orang lama Munshi). Mas mungkin ingat saya sebab kita orang school player hoki di Munshi dulu (trainer Mr Lee & Cikgu Lajis)

Saya tinggal di asrama semasa tingkatan 4 dan 5 aje lepas tu jd. pelanggan setia bas. Semalam Razak telefon saya dia nak buat surprise tp saya cam suara dia w/pun dah 31 tahun tak jumpa....kantoi....

Mengenai Zai (Zainudin) kali terakhir saya jumpa dia saya di Tahun Dua di USM (kalau tak silap 1980/1981) dia bertugas di Balai Polis dekat2 Chowrasta ketika itu.. mana ada HP jadi terus lost contact.

Sbl. tahun 2007 saya di Jalan Duta.Tahun 2007 saya berpindah ke cawangan Cheras dan lepas tu terjatuh dan lama juga sakit kaki. MC panjang u,cadang2 nak kontek Sara sbb tau dia dah pindah di Putrajaya tak kesampaian sbb HP hilang dan kontek nama pun hilang.

Saya sekarang tinggal di Kajang (Persiaran Teratai 5 Sg Ramal Dalam).

Actually banyak kenangan manis di Munshi. Kump.kita org naik bas tak duduk asrama pelanggan tetap bas (Yati,Sawiah& Lelee) selalu satu bas dengan Darusalam,Rashid dan beberapa orang lagi dah tak ingat nama dan mungkin Yati tak cerita kitaorang ada juga buat kecoh.........siapa yang berkenaan mungkin boleh cerita.

Saya screen gambar reunion Wow... hero-hero kita hebat-hebat belaka mengancam u...Saya rasa cukup untuk kali ini.

Wassalam.

No HPnya 013-2560 736

(Gambar: Berdiri baris tengah dari kiri: Zainab, Fauziah, Rohani (arwah), Rashidah, Jamilah, Faridah, Hasnah, Rohayah, Hayati, Saodah, Hasnah Mahfuz, Sawiah, Lelee, Umi Kalsom, Norliah, Norlida dan Saripah Nuri )

0 comments: