HASNAH MOHAMAD MENYERAH DIRI


Hasnah Mohamad dari 6 Sastera 2 telah menyerah diri ke laman blog ini. Ha ha. Baca emelnya:

Salam,

Saya Hasnah Mohamad, dari 6 sastera 2.... .

Kalau dalam gambar tu saya yang berada ditengah-tengah diantara Kak Faridah dengan Si Roy tu...

Terasa rugi sbb tak dapat hadir sama masa hari reunion tu. Tapi kesal di hati ni terubatlah juga bila dihubungi oleh Hayati dan Rohana Dali tempuhhari. Tambahan lagi tak sangka Kak Noor Kamariah datang ke tempat saya bertugas. Begitu juga dengan En Alias Nayan dan isterinya, Muliati (maaf kalau tersilap nama) yang dari kelas sains tu datang berurusan dengan saya.

Gitu juga masa hari TYT tempuh hari, saya terjumpa dengan Datuk kita tu....(Kamaruddin). Siap bergambar lagi.......lain kali akan saya attachkan.

RAKAN_RAKAN SEKALIAN, SAYA AMAT MERINDUI GELAK KETAWA GURAU SENDA DAN ACARA BERPANTUN DARI KETUA KELAS KITA, SI HARIS TU... EN SAUDI, TAMPIN DENGAN ALOR GAJAH TAK JAUH KAN......saya sekarang bertugas kat Alor Gajah le.

Oklah sekian dulu untuk kali ini, moga bertemu kembali.


Ctc no saya 013-6131566
Email : mhasnah@streamyx.com.

(Gambar: Berdiri baris tengah dari kiri: Zainab, Fauziah, Rohani (arwah), Rashidah, Jamilah, Faridah, Hasnah, Rohayah, Hayati, Saodah, Hasnah Mahfuz, Sawiah, Lelee, Umi Kalsom, Norliah, Norlida dan Saripah Nuri )

0 comments: