CIKGU KAMISAH ABDULLAH

Guru kedua yang ditemui oleh Mohamad Amin untuk menyampaikan kad jemputan reunion ialah Cikgu Kamisah Abdullah yang kini tinggal di Cheng, sebuah taman perumahan bersebelahan stesyen minyak Petronas. Ikuti sajak khasnya berkaitan pertemuan itu:


Seperti dulu kau ramah,
senyuman sentiasa terukir
pelbagai cerita lucu antaramu dengan mantan murid-muridmu,
termasuk rakan-rakanku yang pura-pura tidak mengenalimu... Yaakob Osman, Kamisah Ibrahim, Hanipah Husin,
aku jadi tak putus-putus ketawa mendengarnya.

Tel Cikgu Kamisah Abdullah : 06-3122940 @ 012-6880752

6 comments:

majezan said...

Sesiapa baca komen blog,mintak ler cikgu Kamisah baca ni.....Assalamualaikum kak misah, saya nora anak wak yip isteri dr. majezan(org bertam)] - kita sepupu ,tapi kakmisah tak adamengajar majezan.kami pernah naksinggah rumah kak misah tapi tak ada orang di rumah. dapat jemputan ke reunion tak?
insyaallah kami sekeluarga akan turun.harap dapat jumpa di sana... salam.

Oran gGurun said...

Salam semua,-dengan ada reunion ni macam-macam yg ada . Ada orang jumpa sepupunyalah birasnya lah, iparnyalah Ybnya dan macam-macam lagi .Pendek kata yg jauh di dekat ., yg dekat di mesra . Ha yg buat salahtu jgn lupa cpt-cpt minta maaf. Hanya ingatan untuk kita semua.

Sahara said...

Salam isteri Majezan ( Nora ) Betul dulu majezan orang Sc tak balajau sejarah. tapi ari ini dia dan kita semuannya mengenang sejarah. Semuga bertambah erat siratulrahim you all dgn cikgu Kamisah. Haaa ini semua kerja allah.

majezan said...

hehehe,siapa kata I tk belajar sejarah?I belajar sejarah STP dan Ekonomi,tuisyen di Inst Trengkas Melaka,cuma tak ambik exam jer.

ALI MAIDIN said...

Apasal Majezan pi tuisyen yang dia tak ambik exam. Ini kelakar punya orang.

budak nakal said...

Apa ada heran dalam dunia p ramle cakap semua macm ada!