NORJAN TAJ MOHAMAD

Norjan Taj Mohamad, 6 Sastera 1 duduk di kiri sekali. Telah pun bercucu. Saya tidak menjumpai gambarnya yang seorang. Mungkin beliau lambat hadir program. Sempat sembang 3 minit sahaja dengan beliau.

4 comments:

Maznah said...

Slm, dlm gambar ni,wajah aku tak ada, sibuk promote alpha lipid....yg penting aku dpt ahli baru yg nak minum...Kwn2 6 sastera 1 yg berminat nak order tel or sms. Pos atau antar sendiri.
Lt Kol Basir dah order, aku dah poskan.
Terima kasih pada Aris sbb tegur aku ari tu, aku ada lesen tp takut nak bawa, boleh tak belajar dikelas memandu anda.....

Karim Harun said...

Ishak Umar 6 Sastera 1 minta maaf tak dapat hadir pada hari itu kerana ada masalah keluarga.Tadi saya da pergi rumah dia ada doa selamat kerana Ishak nak pergi umrah pada 1/6/09 bersama isteri dan anak-anak .Dia berkirim salam pada semua kawan-kawan.

Anonymous said...

oi..hang kata aku dah kurus..aku jaga badan.jogging n netball.ada depa kata aku sedut lemak..mana ada duit ..baik aku gi jale2.dok asrama dulu ajk mkanan.ada lebih kita makanlah.hang nak 36.28.40 .pagi 2keping roti ja n teh 'o'nipis..jam 11 kueh satu.lunch nasi 3/4 mangkok cina n lauk .jam 4 kueh 1.malam nasi 3/4 sup sayur n lauk.1bulan dah cantik......

maznah said...

Selain jogging dan netball, amalkan alpha lipid, jadikan sebagai sarapan pagi. minum selepas solat suboh, rasa kenyang, tengahari makan nasi... barulah seimbang dan kita dpt segala keperluan yg diperlukan oleh badan.