ISTERI MD JADI

Ini isteri Md Jadi le. Ha ha

8 comments:

md jadi said...

sjak bile plak la owg umah aku jadi mulyati ni??agaknye ali tk ckup tido ni..

hasnah said...

Tu le mat jadi, baru sebentar tadi si Mulyati datang jumpa aku aku tengok lain pulak corak nya.. Ali kau bikin orang pusing tau..nanti apakata si Alias.. Aku dah pesan dengan diaorang suami isteri rajin2 buka blog..

basir said...

Ali kalau tak silap aku Gambau mulyati ada satu je, itu pun group foto kelas dia. Ini mungkin sbb dia datng lewat ni.

Razak Kanapiah said...

Md Jadi, Ali, Basir, ini bukan Mulyati!! Mulyati pakai baju lain, tudung lain, apalah engkau orang ni. Yang ni siapa pulak hah? Md Jadi tak ngaku isteri. Motherboard, processor, harddisk semua dah kondem!

mastura bachik said...

Budak sains ni sekeru semua da longar. Ali pula mamai dek ramai kawan baru cam.. Maafkan dia md jadi.. Jangan kau salah bini sudah.. S Jibeng pun kenal bini..

md jadi said...

Eh, mulanya Ali kata ni Mulyati,tu pasallaah Zak. Ini orang rumah aku la. Dulu kat UPM cekeding je. Aku kasi makan cukup2 ah besar pun dia ha ha ha..

ALI MAIDIN said...

Baju Mulyati dan isteri Md Jadi nampak semacam je. Ha ha. Tu yang caca marba mata mengecamnya.

Razak Kanapiah said...

Siap kau Ali. Lepas kau kena simpan data inventori bini-bini orang. Sebelum buat posting kena kompom dulu. Ha ha