YANG TAHAN GODAAN

Mansor Kasim 6 Sains 1, pensyarah di IPPM Melaka. Walaupun dikelilingi pelajar gadis nan ayu, setakat ini masih tahan godaan - belum bersedia pasang satu lagi. Ha ha. Cobaan wahai sahabat....

Mansor juga kaki kamera. Sebahagian besar gambar reunion ini datang dari HPnya. Naik kebas tanganku menguploadnya. He he.

6 comments:

noorsir said...

Bang Ali.. Dia dah betapa dulu. Sebabtu dia tahan godaan.
Aku dulu pegi juga dulu.. tapi dapat ilmu lain .He he he..

Jangan cari bala bang... oi..tak terpikul

ALI BUDAK BATANG MELAKA said...

Dia bukan takut bini, tapi bini tak takut dia. he he.

mansor said...

Ali, cepat betul kau betulkan ye. Tadi aku baca posting kau, katanya aku dari 6 sains 2. Baru aku nak komen aje kau dah tukar. Aku tabik kat kau li.. syabas tuan moderator.

adzizah yunus 6 sains 2 said...

semasa zah melayari laman web smma, zah tertanya-tanya siapa guru yang menyampaikan hadiah tu,selepas diamati bersunguh-sungguh barulah perasan ,rupanya cikgu jaafar, zah pernah diajar oleh cg. jaafar semasa di tingkatan 1&2 di Sek. Men. Tun TIjah , Durian Daun dalam subjek Matematik Moden.Zah,hayati,sahara sama-sama berlajar di Sek. Men Tun Tijah dulu.

Sahara said...

Salam Azizah, memang itu cikgu Jaafar masa tkn 1 di STT. Diakan cikgu paling baik. Tapi zah ingat tak macam mana dia baling duster kat Khadijah Mohamad dek punya marahnyah. Masa tu baru kita semua tau rupanya cikgu Jaafar klu dah marah teruk.

mansor said...

Tang bab hadiah ni, aku minta maaf pada Jaamat, sebab aku lebih cepat sampai ke pentas disebabkan pergerakan aku lebih laju dari Jaamat. Bukan kerana apa, cara kebetulan nombor pada buku aturcara aku sama dengan nombor Jaamat iaitu 59. Aku ingatkan ada satu nombor aje. Kalau aku tau aku akan biarkan Jaamat naik ke pentas untuk menerimanya. Sorry Mat, aku tak tau.. nanti aku belanja kau teh tarik kalau datang ke masjid tanah.. ok.