6 SASTERA 2 BERTEMU KEMBALI

Duduk dari kiri: Mastura Bachik, Hidayah Bahari, Sharifah Nuri, Norliah, Cikgu Mohamad Daud, Cikgu Rashid, Cikgu Jaafar, Cikgu Kamisah, Cikgu Ng, Cikgu Tan, Haris Bahari dan Abd Basir Amit.

Berdiri dari kiri: Umi Kalsom, Hasnah Mahfiz, Rohaya Rahmat, Zainab Bakar, Saudah, Hanim Esa, Mohd Amin, Rashid Ahmad, Razak Husin, Kamaludin Said, Shamsudin Yusof, Zainudin Idris, Aziz Mat Yasin, Zaini Samani, Norlida Baba, Khatijah Kasim, Suhdi, Sahara Tawil, Hayat Haron, dan Hasnah Mohamad.

8 comments:

mastura said...

Aku memang tak boleh berpisah dengan hidayah. Satu parti. Kharis...memang tempat kau disebelah Pn Tan... Mana Adam dan Kamarudin? Tahniah 6a2 semuga Allah satukan hati kita...Dato k dan Sham kami tompang gembira kejayaan u all berdua. Sham tk belanja ikan bakau di Muara.. Kharis kau bila nak belanja?

basir said...

Dah ada yang lebau bin besau. Tapi tak pe jangan lapau sudah!. Janji hati mahu baik dan ikhlas pada kawan2. Agaknya bila lagi boleh bergambau macam ni ye.

kharis said...

Aku pun tahu tak tahu. Cikgu Tan yang ajak aku duduk sebelahnya. Bak kata pepatah "Ular yang menyusur akar takkan hilang bisanya"......keh..keh...

Walau bagaimanapun aku sangat dan terlalu gembira dapat berjumpa semua kengkawan. Aku rasa macam kitanya adik beradik aje.

hasnah said...

zaini, shudi dengan kak umi tu kenapa masih malu-malu nak bergambar..kak umi jauh2 ,zaini dan shudi lak selindung2 lagi . buat je selamba macam ketua kelas kita tu..Betul tak Mas?

mastura said...

Zaini dan shudi memang malu kucing , kau tau senah dalam diam diam tu dia nak mengisi borang...orang lelaki memang mudah..kesian! Re union akan datang bawa dua sekali..he he

umi said...

Assalamualaikum. Bukan malu-malu lah cik Hasnah camera man e ramai sangat, baru nak posing. belum siap sedia tu yang nampak terjauh sikit..... he he

zainiSMN said...

Salam..aku terkedu jumpa kawan yg memang aku nanti utk jumpa sejak tamat sekolah lagi..tak apelah malu kucing jangan tak tau malu sudahle..aku ni memang hari2 sign borang..borang ape ye..

hayati said...

Zaini, yg kau sain tu borang lain, tapi borang lagi satu hanya org tertentu je yg berani isi.