ISTERI YANG DITINGGALKAN....

Suami depa dengan kekawan lain dan sibuk dengan aturcara program reunion.

Dari kiri: Maznah Yunus (isteri Mokhtar Ahmad), Robbaniah Husin (isteri Ali Maidin) dan isteri Karim Harun buat "group" baru. Ha ha ha.

6 comments:

Sahara said...

Salam, ini kes bukan tinggalkan isteri tetapi mesrakan isteri-isteri. Kan bagus gitu. Isteri Karim kata you semak borang betul-betul takut lain yg di minta yg kita beri.....haha. Apa- apa pun terima kasih kerana sanggup ditinggalkan dek suaminya sibuk menguruskan majlis.TQ banyak-banyak.

noorsir said...

Tak apa tinggal sekejap.. Itu beri peluang isteri kita bercerita dan berkenalan..Bagus tu..Tak lama lagi ada satu "group" baru lahir dari group kita..

mohdaminrohani@ymail.com said...

Noorsir, bukan 'tak lama lagi'. Dah ramai pun yang lahir. Macam tak tau pulak !

noorsir said...

Ye Ke Min! Apasai aku tak tahu.Depa tubuh kelab sendiri ke.. Dah daftar ke belum.Orang umah aku boleh joinke..Sapa "chairwomennya" Yati ke Mastura..

mohdamin said...

Eh, eh, Noorsir ni. Kau tak tengok hari tu ramai yang datang dan tak datang? Ali ada 1 org, Basir 3 org, Shamsuddin 2 org, Aziz 6 org, Yati 6 org, aku 5 org, kau aku tak tahu berapa orang. Yang lain2 pun ramai. Kan dah lahir tu... Dah besau panjang pun. Sama umur dengan kita 19 tahun dulu pun ramai. Alah.. kau ni....

noosir said...

OH yang tu.. itu pelapes kita..Baguslah lah tu biar dia tubuhkan persatuan anak-anak pulak. Tapi sorilah anak aku tak dapat mai. Sekolah kat asrama . aku dengan orang umah aje.. rugi juga ye tak tambah...