SAHARA GENAP 50 TAHUN

Hanim Esa yang bagitau saya bahawa hari ini Sahara genap 50 tahun. Maka kita ucapkan dan doakan Sahara supaya dipelihara oleh Allah, diberkati hidupnya dengan kebaikan dan dipanjangkan umurnya dengan ketaatan kepada Allah jua.

Hanim bersahabat selama 37 tahun dengan Sahara, sama-sama merasai suka duka dalam perjalanan hidup. Depa dua orang memang kamcing sungguh rupanya. Moga berkekalan persahabatan mereka sehingga akhir hayat.

Agaknya hari ini Sahara makan kek aja kot. Ha ha...

(Gambar: Sahara di kiri sekali dan Hanim di kanan sekali.)

4 comments:

mastura bachik said...

Selamat hari jadi Sahara.. Kitaorang nak hadiahkan kau lesen memandu besar.. Senang nak membawa hanim ke reunion dan hi tea.. Lepas ni banyak lagi perjalanan kita tau ! jangan sampai kena tinggal... he he

Anna said...

Selamat harijadi,Sahara. Semoga dipanjangkan umur dan dilimpahi kesihatan yang baik. Ada masa kita jumpa lagi dalam majlis yang lebih meriah. salam sayang dari saya.

ida said...

Rupa2nya Hari jadi Ida,Tijah dan Sahara tak jauh bezanya. Patut la saiz kita org pun lebih kurang sama.
Tak caya, tengoklah gambar masa reunion,6sas 2
kebetulan kita ber3 duduk sederet.
Kebetulan....

mAZNAH said...

Sarah, sejak Reunion, kau selalu tel aku, cerita dan lebih kearah muhasabah diri.... t/k banyak2 kerana kita digalakkan supaya berpesan2 diantara satu sama lain... sbb kita kadang2 terlanjur berbicara dan tingkahlaku dalam kehidupan setiap hari.....

SELAMAT HARI LAHIR DAN JAGA KESIHATAN