6 SASTERA 1 BERTEMU KEMBALI

Duduk dari kiri: Norjan Taj Mohamad, Rosnah Mat Isa, Jaamat Alimat, Yaakob Othman, Cikgu Mohamad Daud, Cikgu Rashid Yaakob, Cikgu Jaafar Ab Hamid, Cikgu Kamisah Abdullah, Cikgu Ng, Cikgu Tan dan Mohamad Han.

Berdiri dari Kiri: Maria Ibrahim, Zaharah Ismail, Juwita Hassan, Rohana Hashim, Samiah Salim, Fauziah Hashim, Nyaros Alias, Jamilah Jamiaan, Marhamah, Norsir Sharif, Norhizan Mahtob, Anuar Mohamad, Saari Mat Jelas, Ab Rani Embi, Ali Maidin, Abdullah Bachik, Mat Aris Bakar, Karim Harun, Yahya Samad dan Mokhtar Ahmad.

Berita sedih: Maimunah Baba dan Maznah Aznawi tersesat dan bergambar dalam 6 Sastera 2. Sikit punya haru bib.. ha ha.

9 comments:

AB.KARIM HARUN said...

Sungguh hebat dan tidak dijangkakan majlis sehebat itu taniah pada semua yang terlibat terutama AJK penganjur.Saya sungguh terkilan kerana majlis terlalu pendek tapi saya rasa puashati dapat jumpa kawan-kawan lama dan guru-guru tersayang.

basir said...

Kwan2 semua sekiranya anda semua ada mengambil gambar menggunakan kamera sendiri semasa REUNION tolong email kepada saya sebagai tambahan koleksi gambar yang telah saya ambil.Insyallah Saya akan edarkan CD/DVD gambar dan vedio klip pada hujung minggu ini.Email saya bashlin2001@yahoo.com .Maaf dipinta jika ada kekurangan semasa presentation vedio klip.

hasnah said...

Ali,agaknya Si Maznah tu lupa nak minum susu Alpha Lipid sebelum dtg ke REUNION kut...
Atau dia kena turun kelas ..faham-faham le umur pun kan dah meningkat..jangan marah Maz /Mai

ali said...

Itulah maznah - ori sejak 78 macam tu le, sentiasa panik je.he he

noorsir said...

Patutle saya tengok-tengok dia tak ada dlm gambar !!!! Dia tak sesat.. cuma terlupa kenal kawan.. yang dah ubah saiz..
Moktar dok suruh ingat tahun 78.. so.tersasul muda pulak..tapi cari kawan dah rupe lain wei.
tapi tak apa kita boleh dapat gambar dua.. pasal nak simpan gambar maznah dan maimunah.

Sorry ye maz dan mai..

maznah said...

senah, aku bukan lupa minum alpha lipid, terlebih minum kot. nasib aku bergambar dengan 6 sastera 2, klu bergambar dng 6 sains, kan lagi haru. pada kwn yg ada gambar aku dlm 6 sastera 2, kirimlah pada aku ye. Ini pantun khas buat hasnah.

pergi menangkap ikan kurau,
pergi bersama dengan Pak Majid,
Klu hidup tak boleh bergurau,
Duduk je dalam masjid.

maznah said...

norsir, mungkin aku dng munah sedang betulkan uban yang dah banyak keluar dicelah-celah tudung.
betul punya betul sesi bergambar pun dah habis. walau macam mana pun bila tengok gambar, kwn2 bayangkan aku dan munah ada dalam gambar ye. pada kwn yg bagi hadiah sejadah hijau dan tasbih ucapan terima kasih.

ALI MAIDIN said...

Bagi emel kau maznah, nanti aku kirimkan gambar 6 sastera 2 tu. Gambar 6 sastera 2 ada 2 version. Ha ha.

yaacob othman said...

Terima kasih kepada kawan-kawan yang dapat datang dan ambil gambar ramai-ramai 6 sastera 1 ye. Memang ada nostalgia lah gambar ini terutama bersama-sama dengan cikgu Mat, Cikgu Rashid dan Cikgu Kamisah dll. Memang tak sangka. Kawan2 yang tak ada dalam gambar ini memang terasa rugi tak datang. Tapi insyallah lain kali kalau ada kesempatan memang hadir.