NORSIR 6 SASTERA 1

Norsir Sarif berbaju merah di belakang suami Rosnah Mat Isa yang berbaju hijau tu. Entah mengapa tak ada gambar Norsir seorang diri untuk dimasukkan dalam blog ini.

Norsir akan memulakan cakapnya dengan gelak besar. Dan gelaknya itulah tanda dia orang Melaka asli. Ha ha. Tak sempat sembang panjang dengan beliau. Manakan bisa berpisah selama 3o tahun boleh ditebus dengan perjumpaan 4 jam sahaja. Wajib jumpa lagi. Bila, entahlah.

3 comments:

Maznah said...

Slm, Noorsir, sampai hati tak kenalkan isteri kau pada aku, Munah, Nyaros, Jah, Dayah, Ida. Ye lah kami bukan cikgu... tapi apa2 pun SELAMAT HARI GURU semoga kau akan menjadi guru yg akan berbadan besar lagi. jng marah ye. Insyallah, panjang umur aku dan munah nak berhari raya kat umah kau th nanti.

ALI MAIDIN said...

Nanti kita buat mini perjumpaan le

noorsir said...

Sorrylah.. Tak sempat nak kenalkan cewek aku.. itu namanya terlalu seronok jumpa kawan.. kasih sahabat dan erti persahabatan dijelmakan tempoh hari.
Berkenaan gambau tu .. tak ape dah macam rahsia tak ada gambau seorang.Jangan risau nanti bila ada gambau besau dan famili aku hantar kat Pak Ali kita.. gambar dalam pelbagai versi.
T.Kasih ucap Hari Guru...Terasa rindu nak mengajar semula.. dah lama tak mengajaula.