PENGGERAK REUNION 2009

Inilah dia barisan penggerak reunion kita. Hanya seorang sahaja yang tak ada dalam gambar ini iaitu Zakaria Osman yang telah berhempas pulas meng"sms" dan menalipon rakan-rakan 6 Sastera 1.

8 comments:

mansor said...

Rasanye ajk reunion yang akan datang kena bekerja lebih keras dari ajk melaka. Kalau nakkan khidmat nasihat rasanya orang yang paling layak memberinya adalah super mokh, basir dan yati... betul tak kekawan...

maznah said...

klu ada rezeki lain kali buat kat KL pulak, biar orang Melaka dtg ke KL, baru adil. untuk ali alimat aku cadangkan minum susu alpha lipid utk jaga kesihatan dan dpt bentuk badan mcm Mejar Basir. pd kwn2 yg tahu alamatnya tolong catat dlm blog, aku nak kirim susu alpha lipid untuknya dengan potongan harga yang istimewa.
terbukti berkesan sbb aku dah minum,aku sakit selama 6 tahun,sakit kaki, tak boleh jln jauh dan berdiri lama,dng izinya aku sehat kembali dan jumpa kwn2. Pada yang ingin mencuba tel / sms no: 016-2632809. cuba dulu baru tahu.

Ab.Karim Harun said...

Maaf saya tidak dapat bergambar sama kerana nak cepat ,urusan anak nak balik universiti.

zolkaplyyunus said...

Aku tabek semua AJK. Taniah dan syabas! Jumpa lagi lain kali

noorsir said...

Tahniah kepada semua AJK.Maaf aku tak dapat bantu walaupun duduk Melaka..Semoga Allah memberikan keberkatan dan Rahmat untuk usaha kalian..

noorsir said...

Aku terkilan sahabat aku tak dapat hadir...
Zakaria tolonglah respon kat aku....
Tapi terima kasih atas usaha murni kau.. tak tau bila gaknya nak jumpa Zakaria Osman...

Zakaria mana kau....

Saari Md. Jelas said...

Salam...Mansor jangan lah merendah diri yang dah memang rendah, sama macam aku juga....aku tabik spring dengan kau yang telah bersusah payah bawa camera sana sini...terima kasih banyak2 dan gambar yang kau ambil tu pun banyak dah..dan semua ajk reunion TERIMA KASIH.....

yaacob othman said...

Tahniah dan syabas kerana dapat anjurkan reunion ni. Mana yang kurang tu biasala.. Ini baru first time. Tapi keseluruhannya memang hebat. terasa nak datang untuk reunion lagi.