TOLONG CARI NORLIAH OI

Harap kekawan Melaka carikan Norliah 6 Sastera 2 di TNB, Banda Kaba Melaka.

Esok saya punya agenda yang sibuk. Jam 2 petang akan berjumpa dengan Adam dan pasukan FRUnya di Masjid Negara dan berarak ke Istana Negara. Saja nak iringi Sasterawan Negara, Datuk A.Samad Said. Ha ha.

Malamnya saya naik bas ke Kelantan untuk melihat projek serai, timun dan padi berteknologi tinggi. Kononnya tanaman padi seluas 100 ekar dengan kos RM 150 ribu akan menghasilkan pendapatan sebanyak RM 350 ribu dalam tempoh 3 bulan 10 hari. Jika benar, saya nak pinjam duit Hj Shamsudin kita untuk buat projek ini. Ha ha. Mastura mesti meleleh mendengar projek ini.

Mungkin selepas itu terus ke Sg Terengganu Mati, Gua Musang, untuk menjala ikan kelah. Saja nak mengada-ngada.

Maka dalam beberapa hari akan datang, blog ini berpuasa. Eloklah masing-masing tuliskan nama-nama mereka yang ada di gambar dalam blog ini. Sambil itu carilah mereka yang belum dijejaki lagi.

Jumpa lagi minggu hadapan. Ku rindu padamu wahai sahabatku. Ketika dalam bas nanti kan kuzikir namamu. Ha ha. Mana yang tak ingat daku, tanda aku tak zikir namamu. Ha ha.ha. Ok jumpa lagi.

0 comments: