BUJANG PERASAN SMMA 1978


Siapa bujang perasan ni...

12 comments:

Anonymous said...

Hi kawan-kawan, apa dah jadi dengan sahabat kita MD.JADI?. Pakar-pakar kita cuba le kesan dia.

Anonymous said...

Hi Basir, tahniah dan terima kasih kerana berjaya mengesan MD.JADI. Aku dah dapat sembang dengan dia. Rupa-rupanya dia duduk Banting. Aku rasa mesti dia dah berkahwin dengan Jawa Banting ni.MD.JADI JAWA le dia.

md jadi said...

Isteri aku orang muar jhor la..
mane ade jawa.

Anonymous said...

Dari kiri: Kamarudin Arshad(lobai), MatJadi, Basir dan Zolkaply Yunus(imam)

Anonymous said...

Inilah satu gambar aku yang handsome

Anonymous said...

Orang air limau ni dari dulu memang hebat

Anonymous said...

Kebanyakan orang muar, keturunan jawa. Tanyalah isteri awak tu Md Jadi, kot ada tempias2 jawa ke. Orang jawa bersikap penyayang. Tak caya tanya Kharis.

Anonymous said...

Jawa tidak bugis pun tidak , orang asli lah gamaknya keturunan kau orang.. pergi lah cek darah masing-masing.

Anonymous said...

Memang betul tuuu Yati. Sebab di dah bersama siJawa Paya Dalam. Bertapa hebatnya sifat penyayang Wong Jowo. Njalok Ambong wae.

Anonymous said...

Njalok Ambong tu lah menyebabkan aku malu dengan arwah Rohani jawa pompuan mengenakan aku. Dia kata Minta Makan.. Kau pun sama Kharis . Hanim kalau ada mesti senyum. Pakwe Jawa aku orang paya dalam. Siap pergi guma dia. Mulyati selalu bawa sambal goreng dan saki baki kenduri kawin bawa ke asrama puteri.. Apa lagi Nasi Ambeng...Yang heran bila aku naik f6 takde pulak budak jawa mengurat aku...

Anonymous said...

Jawa yg baik2 dah pupus masa tu Mastura oi. Yang tinggal cuma si Kharis je, tapi masa tu saham dia tengah melambung dan saingan banyak. Sebab tu hanya orang Kota Tinggi je yg berjaya.

Anonymous said...

kharis tu aku memang ingat dia suka bergaya dengan tali pinggang besarnya. Masa jamuan akhir tahun dulu bergaya sungguh dia. Dato k pun kalah..Masa tu dia rasa dia paling henseme' Dia ada pangkat yati.. ketua kelas.