MAZNAH ASNAWI DIKESAN


Saya berjaya bercakap dengan Maimunah Baba 6 Sastera 1 yang kini bertugas di Lubuk Cina. Melalui beliau, saya dapat nombor talipon Maznah Asnawi. Mereka berdua sepupu sepipit.

Maznah tinggal di Belakong, tempat jin bertendang ketika saya lalu lalang ke pejabat pada tahun 1986 dulu. Sekarang, boleh sesat lalu di sini.

No HPnya 016-2632809.

Salamah Naemat belum lagi respon kepada sms dan panggilan talipon kita walaupun adik beliau yang memberi nombor taliponnya. Manakala Rohana Mat Jais telah menyahut panggilan saya pada pagi tadi. Beliau bertugas di DBKL, hanya 5 minit perjalanan dari pejabat saya. Masyaallah.

Gambar: Berdiri baris tengah dari kiri: Hawa, Kamisah Ibrahim, Norsiah Wahab?, Ruslina/Ruslin?, Fauziah Hashim, Hanifah Husin, Rosni Hashim, Samiah Salim, Maria Ibrahim, Rohana Mat Jais, Maznah Asnawi, Zaleha Abu, Maimunah Baba, Salamah Naemat, Juwita Hasan , Jamaliah Mat Zain, tak tahu.

0 comments: