SAHKAN HI-TEA ANDA

Sila sahkan kehadiran anda di majlis high tea rumah Hj Shamsudin bin Hj Md Yusof di No 632, Jalan 8, Taman Ampang Utama, Batu 4 1/2, Jalan Ampang, Kuala Lumpur pada jam 4 petang, Sabtu, 11 April 2009.

Anda boleh sahkan melalui sms ke telepon Hj Shamsudin - 019-620 9999 atau jawab terus dalam rungan comments di bawah posting ini.

Setakat ini saya, Basir dan isteri, Mastura, Rohaya, Baharudin, Md Jadi, Hayati Harun dan Hasnah Mohamad yang telah sahkan. Yang lain nak sahkan kemudian. Kemudian bila tak tahu le. Jangan susahkan Hj Shamsudin nak buat baget ya.

Cara menulis dalam comments:

1. Klik comments.
2.Tulis catatan anda dalam kotak.
3. Klik name/url diruang kotak kecil tu.
4 Isi nama anda di ruang name.
5. Klik continue.
6. Klik post comment.

18 comments:

ROY said...

Tn. Hj. Sam, Terima kasih kerana menjemput high tea. Insyaallah kalau ada rezki saya hadir bersama husband ok.

TQ

Roy

anak dah ajar komen said...

Nampaknya nenek roy dah pandai buat komen.Jangan lupa bawa cucu sekali. Roy tolong ajarkan Hasnah, Sahara dan Amin bab nak buat komen ni.Nampaknya mereka lomah lagi sebab anak-anak mereka dah merajuk nak ajaukan. Senyum selalu dan amalkan makan salad macam Norhizan Mat Top untuk awet muda. Kabaunya Jan ni ada kene mengena dengan Nordin Mat Top ketua JI Malaysia. Betul ke Jan

basir said...

Saya dan isteri akan hadir. Hayati dan Hasnah juga telah sahkan kehadiran. Mereka berdua akan menaiki kenderaan saya.

hayati said...

Mengapa kawan2 yg di KL/Selangor payah nau nak confirm dtg/tidak ke rumah Sham. Nanti Sham jamu roti high 5 dgn teh O pd yg lewat jwb, ah..ini betul2 high tea namanya.

tok ompak said...

Wai cu Samsudin sampai ati kau tak jemput tok Takpa le ...tok dah tua mana orang nak jemput

orang gurun said...

Alah saya jenis kalu di jemput ikut cara orang melayu insyallah dtg . Makan apa yg ada tak cukup pun tak pe... Taklah saya dah di jemput...Siap jemput mulut lagi. Taklah saya besau hati sam cal, sebab ingat nak telefon ari Jumaat.

orang gurun said...

Saya ni pantang di cabau ,tak apa dah pandai pun. Taklah terima kasih Cikgu Mas, ha itu lah gayanya guru mengajar murid,Apakata GB Kharis, Khanafiah Pengetua Tun Mutahir , Cikgu Ana,Leele, Aamin. Kamarudin,Faridah ,Mulyati( kwn sejak Form 1 di STT dan Pensyarah Mansor di MPPM.Tapi cikgu Saari tak dekan kalau tidak ari-ari dia ajar murid main bola. Tapi Zaman dah berubah now murid pandai sukan pun ada sekolah sukan. Kempen aklu keja kat mana. tu je

orang gurun said...

Saya tiba-tiba teringat suhdi. dimana ya dia senyap aje tak dengau cerita lepas kat umah ana. Yati mana Suhdiya. dia juga penggerak nak buat reunion ni. ali apa cerita Suhdi....

ALI MAIDIN said...

Orang gurun menjelmalah kau. Kalau tak, kau akan dimakan sumpah jin afrid. Ha ha ha

orang gurun said...

Zaman moden mana jin afrid ha. Jin shamsudin ada.

ALI MAIDIN said...

Gurun SAHARA.

Orang UK said...

Hei org gurun - FYI -> Suhdi kita sibuk dengan projek ayam di Tampin dia juga nak jadi saudagar ayamsuasa...Suhdi pernah bagi kad pada I ada gambar ayamsuasa...........

Jann said...

Amboi....nampak gayanya blog ni dimonopoli oleh bekas pelajar Sastera 2 aja ke....Mana kekawan Sastera 1 Ali...Daku rasa kekawan kita ni makin matang makin pemalu kot...macam daku la kononnya...(jangan marah Hasnah & Yati...)Dan siapa pula yang berani menyentuh nama Nordin Mat Top tu?...Hallo kekawan....daku tak ada kena mengena dengan keluarga dia pun tau....dia pun tak kenal daku....Nama ayahandaku Mahtob...nak sebut pun kena betul bunyinya tau...kalau silap sebut daku saman u all di reunion nanti......oh ya, dalam menu RM20.00 tu ada potato dan salad ke....ha, kalau ada sesiapa yang nak belajar awet muda leh lah menuntut dengan daku ya......bayaran tak mahal.... Apa-apa pun terima kasih pada Cikgu Mastura sudi belanja makan sate...

orang air molek said...

Jangan mareh jann. U memang awet muda .Kelas u tak respon sebabnya mungkin tak pandai lagi nak buat komen le tu. u ajau mereka ye.

hayati said...

Menu RM20.00 ada ulam2 kampung je, kalau nak potato & salad kena menu yg RM50.00 sayang ooi. Kalau kami makan seguni kentang dgn sebakul besar salad, sempat awet lagi ke?

Orang Gurun said...

Yati bagi tau geng AJK 6sas 2 kena beri juara "cetusan rasa bertaut kembali "bagi yg lain jeluuuus nanti you. taklah kita hanya ada kesempatan berbiacara tanpa suara. kalau tok ompak tau dia kato kita jumpa antu internat.Nampaknya juga Mastura dah dpat satu lagi kerja koko ....betul ke?

Orang Tampin said...

Suhdi kaki MLM oi

Sharifah Nuri said...

Insyaallah saya akan hadir tumpang Mastura.