MANSOR KASIM MENJELMAKAN DIRI

Apabila saya nak ke out station, banyaklah emel yang masuk. Hari ini Mansor Kasim menjelmakan diri dengan menghantar gambarnya yang terbaru. Baca emelnya:

Assalamualaikum Li,

Selamat berangkat dan semoga lebih banyak berita yang akan menyusul sekembalinya ngko dari negara jiran...

Ni aku sertakan gambar aku yang paling cun yang ada dalam simpanan... harap makcik-makcik yang lain jangan terpikat sudahlah... sbb aku kat Institut Perguruan Perempuan Melayu ni dah tak larat nak layan awek-awek yang cun-cun. Member-member lain yang ada hajat nak cari calon boleh contact aku.. boleh aku rekomenkan.. tapi dengan syarat minta borang kat Razak dulu..

Mansor

Puas hati kau wahai Razak Kanapiah. Baru malam tadi kita mengumpat Si Mansor yang belum menghantar gambarnya. Rupa-rupanya dia dengar oi.

4 comments:

Anonymous said...

Mansor u face really look 50. Lepas ni hantar dengan family lak.ok

Anonymous said...

Zaman sekolah dulu Mansor cute, sekaraang ni cube.

Anonymous said...

hai takkan tak tau wajah kita tu umur kita.Tapi tanya dia hatinya umur berapa. Kok-kok belum 20 tak.hhhhhhha.

Anna said...

Hai Mansur,buat apakat MPPM tu? Tu tempat kenangan Ana tu. U pensyarah kat situ ye? En.Osman Karwi ada lagi tak kat situ?