SYARAT SAH KEHADIRAN REUNION

Kita menganggap sah kehadiran reunion selepas bayaran di bank in ke akaun Hayati Haron. Setakat ini yang telah mengesahkan bayaran ialah:

Hayati Harun dan suami,
Ali Maidin, isteri dan seorang anaknya,
Suhdi,
Juwita,
Md Jadi dan isteri,
Baharudin, isteri dan seorang anak,
Zakaria Osman.

SEGERA SAHKAN KEHADIRAN ANDA. TARIKH TUTUP 26 APRIL TAU. BULAN INI MASIH MAC LAGI YA.

Hari Sabtu, 28 hb saya ke Surabaya. Cuti 4 hari. Jangan sesiapa cuba makan sate tanpa saya tau.

12 comments:

Anonymous said...

Sah mengata saya ni. Razak Kanapiah tolong saya jadi penyambut tetamu. Khamis ini datang lah ke kajang sebelum Ali ke surabayah. 26hb Mac. Khamis 8 malam . Sapa yang lapang ke gerai sate SAMURI BANGUNAN DATO NAZIR.. Sekitar kajang dan kl yang di luar pun datang lah...Razak Husin , Norlida, Tolong saya jugak...Ali jangan sampai banjir kajang menunggu u all..

ALI MAIDIN said...

Ok, bab makan mana boleh tolak. Syarat sedap makan ialah, makan ketika lapar dan free. ha ha

Anonymous said...

oh ya jgn lupa syarat ic dan pasangan warganerga malaysia

Anonymous said...

kiro yati kau minta kito orang dtg mcmnilah
Yg kecik didukung, yg tuoodi pimpin,yg gout betungkatt,yg demam bawa ubatlah ya. EEEeeh da umuk 1/2 abad katakan.

Anonymous said...

yati kau tak kesihan ke kwn kau punyale tak mampu nak bayar reunion sampai sanggup buat part times belakon filem arahan tokeh 6 million. Tajuknya "bila kami nak relex" ha. Abis cmmne dah nasib badan. Sam kata agaknya pas ni tentu aku jadi hero.2 fasal jgn suting sabtu ahad, nanti melepas aku kelaut.mastura pun tak dpt belakon

Anonymous said...

ujian

Anonymous said...

Ini mesti suku sakat Roy ni? Basir kau tolong siasat penulis ni.. Hantar bom mcam antutuyah.. Hoi tak yah nak sembunyi ye. Lawak ni macm cam je

Anonymous said...

Mastura profile kaum kerabat penulis ni 50 x 45 x 55

Anonymous said...

Ali tolong beritau pekomen2 dalam blog ni jangan beri nama kabur ... Hu hu hu Sekilas ikan di air aku tahu jantan betino nye

Anonymous said...

JANGAN MAREH NANTI KENA JUAL.HATI POMPUAN MACAM KERAK NASI MUDAH DILEMBUTKAN kan ali

Anonymous said...

Sesiapa yg bermasalah nak dtg reunion, sila melapor pada Basir. Saya minta Adam sediakan trak FRU untuk bawa tuan/puan ke Melaka. Bawalah pasangan dan anak cucu , sesiapa yang ingin datang berseorangan, harap dapatkan keizinan dengan suci hati dari pasangan masing2. Itulah harapan kami di Melaka kepada kawan2 supaya dapat hadir pada hari tu.

Anonymous said...

Si Norjan tu minta dia sediakan capati halia le.