BASIR: 'MALACCA DE TOUR ' (3)

Selepas puas meronda Melaka dan kembali ke semula ke KL pada petang semalam, Tuan Mejar Bashir menjengah Hasnah Mohamad 6 Sastera 2 di Telekom Alor Gajah. Tanpa gambar terbaru Hasnah ini juga, jika bertembung dengan Hasnah pun, saya buat tak tahu aja. Ha ha. Ketika 1978 dulu pun saya tak perasan, inikan pula pada 2009. Terima kasih kepada Basir yang membuat pecutan "Malacca de Tour" seharian semalam.

8 comments:

Anonymous said...

Hai Hasnah mana pinggang mu yang ramping tu? Kalau kalau mamat Bashir tak menjejak kau memang kita berlangar tak kenal. Masaih ingat lagi kita tidur bersama di rumah ku . Pas tu dengan kebaya dan malu2 kita gumah orang khawin. He he aku pun cam kau jugak . Kalau beli baju cari saiz dulu.

Anonymous said...

HAI, ROHANA YANG KIUT MIUT (DULU) KENAPA JADI GINI KAU. TAPI SENYUMMU TETAP SEPERTI DULU. AGAKNYA KETAWA KAU LAGI KUAT GAMAKNYE. MZKLUM LAH DAH BESAU.

Anonymous said...

oop... sorry. Bukan rohana.....hasnahlah

Anonymous said...

Sejak masuk era 50', macam terlebih ibu roti kebanyakan kita ye.Dulu kalau beli baju, cari saiz S, la ni kena cari saiz XXL, silap haribulan 3XL. Betulkan Zaini?

ALI MAIDIN said...

Berat pahala tak apa oiii

Anonymous said...

Salam..kata orang Malaysia memang negara yang mewah segalanya terutama makanannya kerana sehingga ke tahi pun orang makan tu sebabnya kita jadi begini..aku ni memang sejak dari dulu suka pakai saiz XL Hasnah oii..asalkan perut kenyang,hati senang,tak berpenyakit kira ok lah tu kut...

Anonymous said...

Pompuan kalau gemok masih cantik, kalau bapa2 boroi buruk rupanya . Tali pinggang cari yang getah Zaini hoi.

Anonymous said...

Hasnah jangan marahkan gue ye kerna kawan2 komen yang membina tu.