BAKI YANG PERLU DIKESAN

Baki pelajar 6 Sastera 1 yang belum dikesan ialah:
  1. Hawa
  2. Ruslina/Ruslin
  3. Fauziah Hashim
  4. Zaleha Abu
  5. Maimunah
  6. Maznah
  7. Nyaros
  8. Zaitun
Manakala 6 Sastera 2:
  1. Jamilah Hashim
  2. Umi Kalsom
  3. Rashidah
Baki pelajar 6 Sains tak tau kerana tak ada pengkalan maklumat berasaskan gambar kelas. Takkan orang yang dah dijumpai langsung tak ada meyimpan gambar lama oi?

Jumlah kesemua pelajar Tingkatan Enam Atas SMMA 1978 yang telah dijumpai ialah 87 orang. Wau!!!!

6 comments:

Anonymous said...

Maimunah Baba pernah aku jumpa. Dia ketika itu menjadi GB di Muar. Tapi masa itu dia dah uzur, dia sedang bertarung dengan kanser katanya. Lepas itu aku tak jumpa lagi. Harap-harap dia masih sihat lagi.Nanti aku cuba tanya kawan-kawan GB di Muar. Kalau aku dapat maklumat aku akan beritahu.

Anonymous said...

Aku dapat berita yang Maimunah dan balik Melaka.

Anonymous said...

Fauziah Hashim dengar cerita mengajar di Rembau tapi saya lupa nama sekolah dia mengajar.

Anonymous said...

Saya pun pernah jumpanya di Melaka. Masa sekolah rendah saya satu kelas dengannya. Dia sepupu dengan maznah. Ayahnya meninggal dilanggar kereta . Saya ada dikampong masa tu sempat ziarah. Dia memang da balik kampong pulau sekampong dengan Rohaizan. Maznah saya cuba hubungi nombor pejabat dia tak angkat pulak. Nombor lama kot. Pandai kau menyiasat ye Kharis. Aku pernah gi bawa budak berjalan di kota tinggi robongan tinggal kat resort Bandar Penawar tak tau kau ada di sana . Kalau tau dapat aku makan pisang salai . Kegemaran aku. Kelakar bila saya pergi Hong Kong Pisang Salai dan kerepek pisang Air Hitam ada di Seven Eleven.Tak payah gi johaor di hong kong pun ada....

Anonymous said...

Tak habis-habis dengan pisang salai. nanti aku bawakkan khas untuk engkau pisang salai johor. macam ngidam aje.

Anonymous said...

Aku ingat kau da hanyut dalam banjir 2 kali di kota tinggi. Ada kawan aku masa banjir rumahnya hanya tinggal katil besi. Itu pun katil kawin...He he