LUNCH BERSAMA DI RESTORAN HASLAM
















Baharudin dan Mat Jadi pun dah lupa mereka berdua tu sekelas tau. ha ha.












Rohaya, Jamilah Jamian, Hidayah, Norlida, Md Jadi Larut, Basir, Baharudin Baba, Shamsudin dan Ali bersantap di Restoran Haslam tengahari ini. Woo. Lu orang dengar aja le. Kami berselera makan pada tengahari kerana ramai yang cemburu dan di"ganggu" oleh sms dari Hanim, Sahara, Rosni Hashim, Aris Bakar dan Hayati Harun. Ha ha, tak pernah kami makan dengan diucap selamat makan kecualilah pada hari ini oleh mereka ini. TQ ya. Tunggu 10 Mei, lagi meriah.

9 comments:

Anonymous said...

Ke9-9 yg lunch thari ni, jgn lupa dtg reunion di Melaka. Basir!, awak bertanggungjawab pastikan mereka ni hadir.

Anonymous said...

BERES PUAN. SAYA SELALU IKUT PERINTAH MACAM ASKAR CAKAP YES SIR/YES MEM.Nampak hari ini semuanya teruja nak datang pada 10 Mei nanti.

Anonymous said...

Esuk Datang kajang hoi basir..Jalankan keja kau ..Ingat dalam gambar di dalam 6a2 kita bersanding beramai2 kau duduk sebelah aku.. Datang kaut orang kl ke kajang..

Anonymous said...

Hai seronoknya tengok rakan-rakan kita ni bertemu semula..tak sabar rasanya nak tunggu tanggal 10 mei nanti.. mhasnah

Anonymous said...

Kata P Ramlee rezeki jangan ditolak. InsyALLAH

Anonymous said...

Mad Jadi ni dah macam melayu pulak sekarang....

Unknown said...

kau tengok tu ti mereka tengah bincang macam mana jalan nak balik melaka .Ali kata kita lalu jalan lama . Sam kata kita naik kapal terbang

Unknown said...

Md kau tampikan air ini biarjadi jernih masa kita kat air keroh nanti. biarlah kawan kita tau apa kita buat kat sini bukan makan aje. Macam keje lain nak pikir

Anonymous said...

Tok Ompak & rakan2 naik je keta lembu. Kami disini sambut dengan tepak sirih dan tembakan meriam kat dataran Air Keroh. Lepas tu nak minta pada Md Jadi jampi air kosong yg ada jadi fresh oren. Jimat bajet reunion.