2 LAGI 6 SASTERA 2 DIKESAN


Walaupun Hanim sepenuh masa sebagai suri rumah, beliau dapat mengesan rakan sekelasnya. Kali ini Hanim memberitahu dengan jelas bahawa Hasnah Mahfiz dan Fauziah Ayub bertugas di Majlis Daerah dan Kerajaan Tempatan Tampin. Walaupun Suhdi bertugas di Tampin, tak pernah beliau mengkhabarkan kepada saya. Tak patut sungguh. Baik punya kawan.

No Hp Hasnah Mahfiz ialah 019-2711258.

Ketika ini Hasnah dikatakan menemankan anaknya di wad Hospital. Hospital mana tidak dimaklomkan. Siapa yang rapat dengannya eloklah menghubunginya.

No Tel Fauziah Ayub semak le ke Telekom. Ha ha.

Gambar: Berdiri baris tengah dari kiri: Zainab, Fauziah Ayub, Rohani (arwah), Rashidah, Jamilah, Faridah, Hasnah, Rohayah, Hayati, Saodah, Rosnani Yus, Sawiah, Lelee, Umi Kalsom, Norliah, Norlida dan Saripah Nuri .

Duduk dari kiri: Basir, Mastura Bachik, Hidayah Bahari, Hanim, Haris, Miss Tan, Noor Kamariah, Hasnah Mahfiz, Khatijah Kassim, Rohana Mat Dali dan Aziz Mat Yassin.

2 comments:

Anonymous said...

Halo Tuan Ali..kita rasa yang berdiri tu bukan Kak Hasnah Mahfis tapi Rosnani Yus..Kak Hasnah yang duduk depan dia.....koz kita masih ingat rupa Rosnani Yus n Kak Hasnah.

Anonymous said...

Ok, kita buat pindaan.