SAHARA DAN RAZAK HUSIN BAU-BAU DURIAN

Kakaknya Sahara 6 Sastera 2 berkahwin dengan abangnya Razak Husin 6 Sastera 2.

Maka apa istilah hubungan persaudaraan Sahara dengan Razak?

Ipar tidak, biras pun tidak.

Tetapi Sahara ialah adik kepada kakak iparnya Razak dan Razak pula ialah adik iparnya kakak Sahara. Macam Keluarga 69 oiii.

Yang pasti anak buah atau anak saudara pasangan kakaknya Sahara dengan dengan abangnya Razak adalah orang yang sama. Maka Sahara adalah Mak Cik sebelah sana dan Razak Pak Cik sebelah sini. Ha ha.

Jenuh Hayati memahamkan saya pada tempohari. Ha ha. Maka Sahara dan Razak menerima nasib yang sama, kena siapkan duit hari raya untuk anak buah yang sama. Ha ha.

So, ini lebih dari sekadar bau-bau durian. Hantam sajalah labu.

Siapalah yang menyangka pada tahun 1978, Sahara dan Razak akan berkongsi anak saudara yang sama...kecilnya dunia, sekampong sepusat.

2 comments:

Anonymous said...

Apa nak heran kalau anak2 kita melawan tak nak kawin , mari kita berbesan geng 78. Besan yang miskin mcm aku berbesan dengan orang kaya. Ali dari pkr berbesan dengan orang Bn. Yang rambut putih cari mcn razak , sham cari besan rambut hitam seperti Basir..Selamat . Kita meminang kat reunion...Jimat Kiamat besar

FauziAida said...

wah macam tu ke...kecil betol dunia ni kan.tak sangka razak husin dan sahara berkongsi anak buah yang sama.comel2 muka anak razak husin.yang mana satu anak pertama?seronok jika kita letak nama anak-anak kita sume di sini kan...