MASTURA DI ASIA WEEK

Saya pernah berjanji mendapatkan gambar Mastura yang pernah keluar di majalah Asia Week beberapa tahun lalu. Mastura Bachik, 6 Sastera 2, pernah berkunjung ke Hong Kong kerana menerima anugerah jualan tertinggi dalam sebuah syarikat jualan langsung di Malaysia. Persidangan sedunia syarikat jualan langsung tersebut telah diadakan di Hong Kong dan Asia Week sempat mewawancara Mastura dan gambar Mastura diabadikan pada muka hadapan Asia Week. Ha ha. Baru terangkat bib.

Selepas sebulan, baru Mastura dapat mengemelkannya kepada saya gambarnya itu. Bukan sebarang cikgu tu...Wooo.

4 comments:

Anonymous said...

Selepas berjaya Top 12 di seluruh Malaysia. Saya dapat melawat suku dunia. Beijing bertemu bro Ali, Korea, Australia,Manila, bangkok, Turki, Mesir, seluruh eropah London, Paris, Holand, Belgium dan Swsland. Sekarang ni rsa da nak rehat.Selepas menunaikan haji saya nak berehat .Hanya mengajar dan menjadi penceramah Pmr,Spm dan Stpm.Pada para guru yg nak jemput saya ,silakan...Saya terlibat dlm semua peperiksaan sejarah. Hampir menjadi guru pakar..

ALI MAIDIN said...

Tak sah tak pi Iran. ha ha

Anonymous said...

Tanya lah Arbayah dia lama duduk di Iran. Masa dia bertugas setahun menjadi CC di kajang Hg Scholl saya sempat ke rumah dia di kajang dekat dengan gumah Razak Kanapiah Taman Jasmin. Dapat saya Oleh oleh dari Iran . Jangan jelous..

Anonymous said...

TAHNIAH MALAYSIAN IRON LADY