FARIDAH NGAH 6 SASTERA 2

Hasnah Mohamad berjaya mengesan seorang lagi sahabat 6 Sastera 2. Kali ini ialah Faridah Ngah. Ikuti emelnya yang baru diterima sebentar tadi.

Salam En Ali,

Mengenai anak Pn Hasnah Mahfiz kita ..menurut katanya sekarang ni beliau masih menemani anak beliau yang sedang mendapatkan rawatan di Hospital Besar Melaka,(aras 3 bilik 4 - ) anak bongsunya sedang menghadapi sakit paru-paru bernanah. Insyaallah dengan kedatangan kekawan kelak dapat mengurangkan kesedihan yang sedang beliau alami sekarang.

Satu lagi, pagi ni saya berjaya menghubungi rakan kita Pn Faridah Ngah (013-5103212). Cerita terkini tentang Pn Faridah Ngah, beliau bertugas sebagai guru di Sek Rendah Datin Khatijah di Kuala Kangsar, Perak. Pernah bertugas di Seramban dan Pahang sebelum ini.

Saya dah maklumkan mengenai blog kita, Faridah teruja dan katanya tak sabar nak joint sama.

Kawan kita si Yati nak gi Jakarta minggu depan.....ada sapa2 nak mintak tinjau apa2 yang patut kat sana, terutama pada En Suhdi kita tu..................

Setakat ni dulu...bila dapat cerita baru mengenai kawan2 yang lain, saya akan hubungi En Ali lagi ok ....

(Gambar: Berdiri baris tengah dari kiri: Zainab, Fauziah Ayub, Rohani (arwah), Rashidah, Jamilah, Faridah Ngah, Hasnah, Rohayah, Hayati, Saodah, Rosnani Yus, Sawiah, Lelee, Umi Kalsom, Norliah, Norlida dan Saripah Nuri).

1 comments:

Anonymous said...

Rsshidah tu khabaunya dekat dengan rumah ADAM. Apa lagi adam hantar le patrol car