ZAKARIA SEMAIL 6 SAINS 1

Lelaki terakhir 6 Sains 1 yang dapat dikesan ialah Zakaria Semail. Beliau sama-sama seasrama putera dengan saya. Beliau seorang pendiam. Kali terkahir saya terjumpa beliau ialah di hari pengebumian arwah Tajudin beberapa tahun lalu. Kami tak sempat bersembang panjang dan bertukar cerita kerana suasana terlalu hiba akan pemergian sahabat tercinta kita Tajuddin.

Zakaria kini tinggal di JA 867, Tmn Wira Tehel, Bemban, Melaka. Beliau mengajar di SK Air Molek. Sama dengan Maria ke?

No. Tel Rumah 06- 2686292

No HP 013- 6113942.

Dengan ini semua pelajar 6 Sains 1 telah berjaya dijejaki kecuali yang telah pulang ke alam barzakh iaitu saudara Rahmat.

Gambar: Zakaria - baris belakang kiri sekali.

6 comments:

zolkaply yunus said...

Mansor, kau pelawa dia datang reunion..

mansor said...

Aku dah ajak Zakaria. Insyaallah dia akan datang nanti.

zolkaply yunus said...

Ni macamlah.., Mansor pun boleh bagi pingat. Kalau semua datang kita boleh ambil gambar kelas 6Sains1. Duduk/berdiri seperti dalam gambar lama tu...Nak tengok perbezaan. Hai kawan-kawan yang belum pernah respon, berilah comment. Asyek-asyek orang yang sama je. Ha, kalau ada tali leher lama tu, bawalah..

hayati said...

Zakaria Semail akan dtg sorang, akan bayar pd hari reunion. Yusof Che Mat dtg sorang juga, katanya akan bayar esok. Kalau dia org tak dtg & tak bayar, saya akan tuntut dari Zolkaply & Mansor. Pastikan mereka datang & bayar.

zolkaply yunus said...

Kalau setakat 2 orang, Mansor tak ade masalah. Gua caya lu...Kalau tak Md Jadi boleh cover

majezan said...

Kau tengok,ada 2 pengawas dlm 6 sns 1,mereka ini terdiri dari cadre2 yg ingkar hasutan subversive aku supaya letak dan tolak jawatan jadi pengawas,ingat tak?
Sepatutnya mereka diexport ke 6 sns 2,utk genapkan 10 org pengawas,hehehehe.
Yg kesiannya kaum ibu,sorang jd ketua kelas,sorg lg jadi penolong,sbb itu lah kurang masa belajar.Kpd semua jejaka tua,kauorg mesti minta maaf pd mereka.