KHAS DR MAJEZAN

Dr Majezan mengaku bekas sosialis. Artikel ini sesuai untuknya. Klik di sini.

Yang lain jangan baca, kok pocah kepalo. Ha ha ha

7 comments:

majezan said...

kebanyakan isme isme adalah ciptaan zionis,bertujuan mengelirukan kita.bagitu juga dgn kapitalisma.
dah tua2 kena bertaubat.

Anonymous said...

Masa di ukm ,budak2 sains dan medic aktif berpesatuan anak melaka.. Ali maidin tak pernah nak joint.. maklumlah dia falkulti kapitalis tu.. Masih ingat tak geng2 anak melaka seperti markona dari munshi jugak, Dr Makmor..dia dah terkenal sekarang, Saya Rasa Marjezan pun aktif gak..masa tu anak melaka aktif sekali.. Masih banyak gambar saya simpan..

majezan said...

apa ada kenemngene dgn Dr Makmor lak?dia ni bukan budak munshi pun,jadi tak payah kaitkan dia dgn polemik kita dimunshi.
masa anak perawan,aku tak nampak muka dia pun,dia ni lain kem,hehehe,
jan mara!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ali maidin said...

Aku geng Iran, tak dan nak joint anak melaka tu. Wooo

Anonymous said...

Walau pun dia bukan munshi tapi dia pernah belajar di bangunan munshi sebelum berpindah di sekolah sains melaka...Geng2 pompuan masa itu Klatom Hashim dia nak sangat berjumpa Majezan..

majezan said...

laaaaa,sorilah dgn kalthom hashim,arwah abg dia{budak paling pandai dlm sekolah}, classmate kakak aku.
Datok Makmor ni memang bz diKL dgn persatuan ganjilnya,hehehehe!!!.jan mara,nanti aku ajak dia pergi matrix londang sbb bau khinzir sgt semerbak di block bebudak lelaki.bukan apa takut kuman selsema khinzir tu sampai kesana

majezan said...

laaaaa,ali suka sngt dgn iran sbb dia dah pergi sana,bgus bgus,cumahati2 dgn aqidah mereka.Ingat tau Rukun Islam kita 5,Syiah ni ada 7,Rukun Iman kita ada 6,diorg punya ada 3,mana ada sama.