YUSOF CHE MAT 6 SAINS 1

Semakin hampir hari reunion, ramai pula saki baki budak sains dijumpai. Imam Zolkaply berjaya menjejak Yusof Che Mat yang kini mengajar di SMK Datuk Hj Talib Karim. Mengikut Zol, Yusof akan hadir majlis reunion kita.

No HPnya 017- 692 3562.

Maka baki yang belum dijumpai ialah Zakaria Semail sahaja. Harapnya super agent kita tolong kesan ya...

Gambar: Berdiri dari kiri: Razali Baharum, Ramli Ahmad, Rohaizan, Baharudin Baba, Johari Mohamad, Darussalam, Yusof Che Mat, Md Jadi Larut, Tamaie Said, Rahmat (meninggal dunia), Mansor Kasim dan Zakaria Semail.

Duduk dari kiri: Majezan Yaakop, Zolkaply Yunus, Razak Kanapiah, Yahaya Ghani, Mulyati Idris, Cikgu Wahid Abd Rahman, Nor Rohaizah, Yahaya Sharif, Alias Nayan, Abdullah Wahid, Razak Lajis dan Ibrahim Jantan

14 comments:

zolkaply bin yunus said...

Ali, Rahmat@Amir Bin Mohd Yunos dah lama meninggal dunia.

zolkaply yunus said...

Ali, Zakaria Semail sudah dapat aku contact, jam 7pm. Ini alamatnya JA867 Tmn Wira Tehel, Bemban Pos, 77200 Melaka. No. Tel. 062686292, hp 0136113942. Kawan-kawan semua 6Sn1 semuanya dah dapat dihubungi. Yahooooo........ Kawan-kawan kena pujuk dia datang reunion

majezan said...

a.kum,selepas gambar kelas tu dibesarkan,barulah aku kenal yg mana satu dinamakan aku,yg lain memang aku kenal sungguh.Si Yag memang suka pakai tai.

zolkaply yunus said...

Kawan-kawan, Zakaria sekarang bertugas di SK Ayer Molek.

majezan said...

bgus juga ali mydin quote syed naquib al attas.dia bagi ceramag bukunya risalah untok kaum muslimin,tersentuh hati masa oriantasi thun 79,tatapi si yag,aku nampak tidor je sbb dektar teramatlah sejuk suhunya cecah 17 celcius,pokok serai pun boleh kojol

zolkaply yunus said...

Taniah Majezan, dah ada respons. Kawan-kawan lain ni apa hal ni? Berilah comment sikit...

mansor said...

Li, kan aku dah kata, Zol patut diberi pingat kerana mempunyai deria kesan yang baik.

ALI MAIDIN said...

Aku tahu Dr Majezan di mana pada petang Sabtu semalam...

ALI MAIDIN said...

So, 6 sains 1 beres selepas 6 Sastera 2.

Yang 6 sastera 1, ada yang namanya pun tak tahu lagi. Apa nak jadi dah....

Yag_bangi said...

Majezan & Zol, cuba le kau org buka mata buka hati buka baju tengok bebetul orang yg duduk sebelah Razak Lajis tu mana datangnya Mokhtar Salleh ... apa kau org lupa ke Tn Hj Ibrahim Jantan yg dulunya kurus kering melengkung ... masa tu Majezan je yg cun melecun.....

ALI MAIDIN said...

Dr Majezan bertugas di mana?

zolkaply yunus said...

YAG, bukan akulah yang bagi nama Moktar Salleh.....Ok Lah, Ali boleh betulkan balik

Anonymous said...

Majezan dulu jadi renungan budak2 sastera pompuan maklumlah pandai dan henseme.. Dah jadi doktor rupanya.

majezan said...

mcm mana ali mydin tau hari sabtu aku pi mana?Aku singgah kt dewan civic PJ,sbb hesam,nizar dan ustadz ghani dtg,dulu jer aku kominis,skrg tk lagi.Mata pun tk kranjang,smayang