TINGKATAN 6 SAINS 2 SMMA

Menurut Kaveri, ini gambar 6 Sains 2. Sebelum ini ialah 6 Sains 1. Geng Sains sendiri tak tahu mereka kelas mana selepas 31 tahun tak menatap gambar kelas mereka sendiri.

Gambar ini diperolehi oleh Basir dari Kavari. Nasib Kavari menyimpannya. Ramainya bunga. Tolong berikan nama mereka. Kali ini tugas bebudak Sains lak ye.

11 comments:

tok ompak said...

Wahai cucu-cucu semua, tok nak pesan kalau nak rapatkan siratulrrahim tugas semua orang.Mereka ni kat dunia bukan angkasa.kalau nak pahala buat sungguh2 dan tugas semua.Tok kau tak cari tak pe dah tak penting.

Orang gurun said...

Yg berdiri di sebelah tepi kiri dan kanan tu kawan saya sejak di Tkn 1 Tun Tijah dan tkt 4 & 5 di di Munshi. Yg kecil Salmah Taib yg sebelah kanan Azizah Yunus. Hanim, Yati ingat tak kwn masa masa STT. Yati, Ana klasmate kau kan masa tkn 4& 5. Yg duduk tepi kiri sekali pun kwn 4 sains sama Rashidah dan fauziah tapi nama da lupa kwnnya Sabariah yg saya ingat.Yg duduk ditengah saya satu bas dengannya budak Merlimau rasanya. Tapi hari jadinya saya ingat 31 Ogos sebab kami pernah bersembang.

kaki samar said...

kau ni tok ompak tak abis2 nak myamar, kalau berani kenalkan diri kau. buangmasa je melayan orang macam tok ni cakap tak serupa bikin, menghabiskan boreh je.

ZOLKAPLY YUNUS said...

Yang aku kenal duduk no 2 dari kiri tu ialah Jamaliah Mohd Yusof, Hamidah Daud, cikgu Math (dah lupa nama) Berdiri belakang no.4 dari kiri Redhuan (Ganun), Kavari Kavandan. Mat Sirat Abu. Yang lain TAK INGAT.....

ALI MAIDIN said...

Orang Gurun, tolong namakan mereka dengan cara yang mudah difahami...

UKS said...

Bersyukur lah kepada kawan2 yang masih mengenali antara satu sama lain. Tetapi yang pelik bin hairan den dengar2 semasa high tea di rumah Mr. Sam ada sahabat yang dah lost memori lansung x ingat pada kekawan... X ingat atau pura2 x ingat????? Ada sahabat dah kocik hati dan merajuk gilo gara2 kes ini....Kura2 dalam perahu pura2 buat tak tahu... Makan la examo CKM 500 utk pulih ingatan.. hahahaha

ALI MAIDIN said...

Bukan tak ingat wahai kekawan. Sebenarnya terkedu, macam lahir di dunia baru. Zakaria Osman ketika di rumah Rohana pada 1 Feb lalu, lagi teruk - tordiam nak mampus!!!!

basir said...

Lelaki dari kiri Raduan, Kavari ,Mat Sirat Abu,Mohd Fouzi(Bekas Pegawai TLDM) dan Mat Nor Tongkoi.Sebelah kiri Mat Nor tu Cina mana pulak ni dia pakai skirt. Mungkin kelas ni ada seorang India dan seorang Cina.Geng sains tak kan tak ingat lansung. Kavari Kavandan telah sahkan bahawa ada seorang pelajar Cina, nama dia pun tak ingat. Mungkin dia juga seorang guru kerana Kavari pernah berjumpanya di Pej Pelajaran Melaka.Apa punya kawan nama pun tak ingat da.

zolkaply yunus said...

Baru saya ingat, kalau tak silap Fauzi ni orang Perak tak (Parit)???

Anonymous said...

Takkanlah bekas pelajar 6 sc 2 tak dapat kontek kekawan yang lain. cuba tengok 6 sc 1 semuanya dapat dikesan. aku rasa mungkin terlampau banyak bunga yang dah hampir layu menyebabkan ianya sukar untuk dikesan. tapi kalau ada usaha aku rasa masih belum terlambat...

Anonymous said...

adzizah said
pelajar cina tu namanya Lee Guat Hon ,orang Rumbia dan berdiri di tepi saya ialah Rasyidah Md Dawi ,orang Batu Gajah,jasin.sama dengan saya di Maktab Perguruan Persekutuan , Pulau Pinang dulu.saya (adzizah ) skrg menetap di Kuala Ibai,Terengganu.Mengajar SMKA Sultan Muhammad. Batu Berendam(80-82)SMK Bahau(83)STeknik Juasseh(84-88)SMK Datuk Mansor, Bahau(89-02)SK Chendering,Kuala Terengganu(03)SK Tengku Intan,Kuala Berang(04-06)sekarang SK Sentol Patah,Marang(07 hingga kini),jumpa lagi.