BERITA GEMPAR!!!!!!

Wau, berita gempar!!!!!

Fauziah Hashim, bekas pelajar 6 Sastera 1 yang paling ceria telah dijumpai.

Berdasarkan info Super Agent Saripah Nuri, saya meminta Rohana Hashim menalipon no talipon rumah atau pejabat atas nama suaminya Fauziah, bernama Anuar. Tetapi suami Fauziah, telah meninggal dunia pada tahun 2007.

Apa pun Rohana dan diikuti oleh saya selepas itu, sempat bercakap ringkas dengan Fauziah. Dengan tegas dan tak sabar, Fauziah akan datang ke majlis reunion kita. Saya bayar fee Fauziah wahai Hayati oi. Inilah antara orang yang saya cari. Ada satu cerita oleh beliau yang saya masih ingat lagi sehingga sekarang walaupun dia dah lupa. Ha ha.

Wahai Zakaria Osman, hanya nama kau sahaja yang dia ingat. Baiklah kau talipon dia segera. Betapa hebatnya kau Zek. Tanpa kau Munshi takkan diingati tau. Wooo.

No telepon rumah Fauziah 07-8911837.

(Gambar: Fauziah di kiri sekali, berambut tocang)

2 comments:

Anna said...

Ana terharu sangat bila dapat bercakap dengan Fauziah(Uji).Terima kasih Syarifah Nuri kerana dapat menjejak no telnya.Maklumlah dia kawan Ana dari Tingkatan 1 lagi. Ana kenal serba sedikit tentang keluarga dia. Dalam perbualan semalam dengan dia dapat juga bercerita tentang perjalanan hidupnya sepanjang 31 tahun tak berjumpa. Benar kata orang tua-tua "Jauh berjalan luas pengetahuan lama hidup banyak pengalaman."Jumpa 31Mei dan kita akan berbual lagi...

zakaria osman said...

he he..fauziah ni byk certa kalau nak certa....masa sy d munshi, org yg kita nak tak dapat dan tak sudi tapi org yg kita tak minat kdg kdg nak kat kita..wow...