KLIP VIDEO DI MAJLIS REUNION

Antara agenda utama dalam majlis reunion nanti ialah ialah persembahan klip video - Munshi: dulu dan kini. Basir dan Amin sedang berhempas pulas menyiapkannya kini.

Katanya Amin telah pergi ke Sekolah Menengah Munshi Abdullah untuk merakam pelbagai gambar termasuk tempat u orang "merendek" dulu. Ha ha.

Kita tunggu. Tolong bawa sapu tangan, ditakuti ada yang menangis nanti. Orang perempuan, tak boleh dipercayai dalam bab air mata. Mudah "bebenor" mengalirnya walau pun mengharungi detik-detik gembira - bak kata Sharifah Nuri, budak Munshi yang berasal dari Perak tu....

Wahai Dr Majezan, anta bila mahu hantar gambar terkini. Kok orang Melaka halau kau di Air Keroh nanti lantaran tidak kenal. Ha ha ha.

10 comments:

majezan said...

aku memang nk hantar gambar,ni sedang sebok belajar computer dgn anak bongsu aku ni,sabarlah.Aku memang dah ada blog,masalahnya aku masih belum dpt buka blog tu,walaupun blog aku sendiri.
Minggu ni aku buat website sendiri insyAllah, sng kalau nak komen aku,hehehehe

TOK OMPAK said...

salam atuk bangga kau orang buat bloglah, sms dan apa-apa lagi. Atuk yg atuk tau batu blok umah usang yg atuk duduk. Kalu cucu bawa gi Kl tengok flat kkat tkt atas baca blok berapa. Hai dnia dah beubah. Atuk setuju kau celik IT tapi ingat tok guru pesan makna lain IT ialah IMAN DAN TAQWA itu yg perlu ada pd kita semua.

Orang Gurun said...

majezan jgn antau gambau terkini pada ali . Biau dia memelilau cari dan mengenal kwnnya. Taklah antau kurang-kurang kau dpat naik darjah beljar IT.

majezan said...

ali ni aku pasti ada ramai spy,dia mesti tau cara nk cri aku punyer,dia memang terer punyer budak.

ALI MAIDIN said...

Sahara, tak baik mendengki tau. Ha ha.

Orang gurun said...

Ali , bukan dengki tapi nak tengok kepandaian makripat kau ,ada deria bau ke rasa macam Mansor. Jadi adalah trill? Itulah idup kita ni kan perlu tolong menolong. Majezan kau belanja kawan tlg kawtim biau ali minta tlg pinjamkan sayap agar dpr cari sahabatnya. Kitani li klu kwn sejak tkn 4 gaya jalan da tau itu siapa. Taklah kita nikan ni ada kala lupa juga saja acah. Ttapi klu Mejezan memang saya kenal. Jejaka tampan masa Form 4-5 .now dia kena decla sendiri. Jgn masuk bakul angkat sendiri da la

mastura said...

Ali mana nak kenal orang dia pun kuat jalan menonong.. Majezan lama kat ukm ..dia haram tak jumpa .. Mentelahkan lagi Si Subramaniam.. Di Ukm Ali hanya kenal saya dan norjan .. Dua2 ni geng musuh ketat dia.. Sarah biau dia melilau..

majezan said...

maaflah pada geng2 kalau kita tak berjumpa diukm,sbb saya di PJ lembah pantai,lpas tu dihospital k.l.,memang jarang kebangi.lagi satu yg saya nak kongsi pendapat ialah,masa kita sama2 bersekolah dulu,kita dlm alam remaja.sekarang kita semua dah tua2,mungkin ada pendapat,pandangan dan pembawakan kita yg berbeza,badan pun ikut berbeza.kalau ingatan kita kurang dan terlupa kawan2 lama,terutamanya nama{nama saya sng nk ingat}harap jgn kita bersikap terbuka....

hasnah said...

Dr Majezan kalau hang nak tau..si Roy dan Si Jamaliah tu je yang masih sama macam dulu..solid molid..yang lain tu , tunggu .........10 mei nanti

pompuan gemok said...

Biar kita mati berisi Hasnah , nanti orang kata kita mati kelaparan pulak.. tinggal tulang..