REUNION DI AIR KEROH COUNTRY RESORT

Demi kelesaan kita, tempat majlis reunion kita bertukar ke Sri Warisan Resort atau kini dikenali sebagai Air Keroh Country Resort. Tarikh dan masa kita berkumpul tetap seperti asal.

Mudah sahaja nak cari tempat ini.

Selepas bayar tol masuk Air Keruh, berjumpa stesyen minyak Petronas di sebelah kiri. Selepas itu jumpa Hotel Sri Malaysia di sebelah kiri. Dari sini kira 3 tiang letrik sebelah kiri dan berjumpalah papan tanda Warisan Resort. Ikutlah arah papan tanda itu dan sampailah ke Air Keroh Country Resort. Ianya satu kawasan dengan Mini Malaysia.

Sesiapa hendak menginap pada malam 9hb Mei sila buat tempahan terus ke En Munir, nombor HPnya 012-6817776. Katakan untuk program reunion kita, tentu ada kosong. Segera buat tempahan.

Jika tempat itu sudah penuh, Hayati boleh uruskan penginapan di Apartment Kastam Melaka pula. Hanya RM 150 untuk 5 bilik. Sila hubungi Hayati terus.

Sessi pendaftaran bermula jam 9.30 pagi dan program bermula jam 10 pagi pada 10hb Mei. SELAMAT BERJUMPA KEMBALI, 30 HARI LAGI!!!

Masing-masing bawa satu hadiah untuk cabutan bertuah. Dengan itu kita akan tetap bawa balik hadiah dari sumbangan kekawan yang lain. Ha ha. Harap saya dapat hadiah yang disumbangkan oleh... teka le. Woo.

Yang belum bank in fee reunion, cepat le. Ha ha. Amin masih dok fikir nak bawa isteri ke tidak Yati oi. Ha ha ha. Saya tetap bawa bini lama juga. Woo.

20 comments:

Anonymous said...

Ali kalau reunion bawa bini , tapi kalau ke golok seorang diri... jangan marah

ALI MAIDIN said...

Ha ha ha, jangan buat tuduhan yang benar.

mak cik sg baru said...

Yang suroh coutdown pun bolum bayar lai ko

hasnah said...

kau orang lelaki ni ada isteri pun.. teragak2 nak bawak. Tengok tu si basir ..mana pegi bawak isteri.(kecuali pegi keja).Kesian dia masa hari reunion tu nanti dia keseorangan..(sbb ada kenduri kahwin iparnya)..nasib baik tuan pengerusi Hari Reunion serahkan keja jadi cameramen..jadi tak leleh sangat.kalau sedih pun tuan penasihat ada boleh pujuk betul tak Yati? Orang gurun dan Mas tambah apa yang patut kat sahabat2 lelaki kita ni..

ALI BUDAK BATANG MELAKA said...

Zek, ingatkan Ishak, Anuar dan Yahya kita tu. Norsir ok dah.

zolkaply yunus said...

Hai, apahal ubah tempat? Lepas majlis boleh terus masuk Zoo, jumpa kawan lama

basir said...

Kwan2 semua sesiapa yang masih ada menyimpan gambar2 lama 78 tolong email saya/ali supaya presentation memori tahun 78 dan sekarang lebih umm.

mastura said...

Salam wahai hasnah Basir n Ali bawa bini ke sana ke mari jangan tak tau "takut bini" ha ha. Yang datang sendiri tandanya sayang bini atau suami kan kata perpatah "sayang suami tinggal-tinggalkan" tak begitu Anah, Ijan dan Aku.. Ha ha

Anonymous said...

Basir, boleh bawa gambar kawin tak?

Tok ompak said...

tengok tu Yati dulu tok kato tak dapat ada dtg orang nak beri surat kabau lama, tapi kau nak jumpa nak kan gambau lama. Jadi tok pesan kat cucu orang lama ni ada nilai aset yg tinggi...Sendiri pikir

hayati said...

Kalau sayang suami jangan tinggal2kan Mastura oi. Tak pasal2 dapat assistant tak bergaji. Ali dgn Basir tu bukannya takut bini, tapi ..... takut di boikot dek bini.

ASPURI 78 said...

Mas, bukan setakat sayang aja.. tapi yang memang boleh dipercayai...!!Mereka yang berpasang-pasang tu... adalah golongan yang belum boleh dipercayai sangat...

ALI MAIDIN said...

Lazat sekali engkorang mengutuk aku ya. tak cukup rasuah yang aku bagi ke? Ha ha ha

mastura bachik said...

Memang setuju ,Ali bukan saja datang seorang diri tapi bawa anak isteri, tiba-tiba dia kontrol macou.. depan anak isteri .. Yang si yati pulak bukan tak boleh dipercayai tapi takut driver dia lari.. Naik bus Tong Fong la balik guma.. Ha ha nasib kita ye Ana dibenarkan oleh suami.. Tapi jangan lupa masakkan untuk dia pas tu letak dibawa tudung saji.. Pasti dia tak lari...

hasnah said...

Mas jadi ke plan kau nak bermalam di Melaka. Merurut kata yati mas nak sewa bilik?

basir said...

Dalam dunia ni mengumpat/mengata orang le yang paling best. Betul kan Ali. Tak pe aku bagi meka2 ni nama baru 3 G.

ALI MAIDIN said...

cerita dari Kelantan. Ada member dapat kawin baru yang muda kerana kematian isteri.Kawannya yang lain beri komen: "bertuah demo dapat kawin baru yang muda, bini hamba tak mati-mati lagi"

Harap jangan ada suami yang cakap macam tu ye.

mastura said...

Hai itu keja si LensaPR ke Kelantan ye bukan nak tengok tapak Serai tapi nak tumpang sekaki.. Tengok2 Ahli Pas yang baru kematian isteri...Belum sempat ninsan ditanam da nak berkawin lagi.. Tapi mengikut perangkaan sekarang suami yang banyak mati dulu.. Selamat..

ALI MAIDIN said...

Aku taklah mencari tetapi kalau orang menawar diri, jangan menolak tuah. Ha ha ha

mastura said...

Dah jodoh.