WUJUDKAN EMEL MASING-MASING.

Alangkah indahnya jika semua sahabat Munshi 78 ada emel masing-masing. Taklah perlu menghabiskan duit dok sms dan menalipon kerap. ha ha.

Dan jika yang dah ada emel, bukalah sehari sekali. Kalau setahun baru buka emel, gantung diri di pokok tauge le. Wooo.

17 comments:

hayati said...

Ali, saya risau permintaan taugeh meningkat kerana ramai yg nak gantung diri nanti.

zolkaply yunus said...

My Email: hajizolkaply@yahoo.com.my

mansor said...

Li, aku cadangkan selain email, kita juga boleh wujudkan 'directory' kekawan kita yang mengandungi nama, alamat rumah/pejabat, email dan contact no. kekawan kita supaya senang untuk dihubungi bila kita nak buat reunion dimasa akan datang... dan juga mana ke tahu ada yang nak hantar kad jemputan bila nak buka 'cawangan' lain ..kot..kot... mana le tau.

mansor_best40@yahoo.com

basir said...

Selain dari itu masa REUNION nanti kita sediakan borang directory supaya semua yang hadir isikan maklumat terkini mereka dan kemudianya kita update dalam blog.

putri balqis said...

mansor2.tak padan dgn kecik tp tak habis2 lg cerita nak buka cawangan.mentang2 le krja kat kwsn penuh bunga n ada mcm2 bunga. jgn2 si mansor ni dah berbunga2 tak .kecil2 cili padi pdas mnyngat.......... agaknya bunga apa pulak yg dia nak petik.Siapalah hamba yg nak menentang poligami yg dberi Allah kelebihan pd kaum llaki. TETAPI DINASIHATI SEBELUM BUKA CAWANGAN BARU BUKA LE DULU SURAH AN NISSA AYAT 3........... hanya ingatan dlm gurauan . MAAF ZAHIR BATIN......... tak payah tunggu raya............. tp kita raaaaayaaaaaaa dulu. Di taman ku penuh bunga2.

Razak Kanapiah said...

Aku bagi email ni dengan syarat. Seminggu tak ada siapa yang hantar bahan, siap, aku hantar virus pada email kau orang. Tapi virus selsema je la..... Mansor! kau nak borang e-nikah tak? Boleh aku bagi web addressnya. Tak payah gi Siam. haa hai... mrazak59@yahoo.com

basir said...

email aku bashlin2001@yahoo.com

ALI MAIDIN said...

Yang jantan, banyak yang aku nak emelkan. Kok tak larat nak baca. Macam2 rahisa aku terima utk di fwdkan. Ha ha ha. Ha ha ha.

mastura bachik said...

mastura-bachik59@yahoo.com . Ali bagilah tanaman lain pulak selain dari serai.. tanam duit ke..

hasnah said...

mhasnah@streamyx.com ..Ali tolong emelkan berkaitan dengan tanaman serai wangi boleh tak?

ali said...

Mak Cik Mastura, satu kertas kerja nilainya RM 2,500 tau. Itu kira duit teh aja. Ha ha ha. Paper gaharu, ikan keli, timun dan cili ada. Yang tengah buat saja, saya beri intipatinya. Selepas berjaya timun, saya bagipaper timun pula. ianya masih dalam kajian sebenar. Yang serai sudah terbukti.

ALI MAIDIN said...

Mak Cik Senah, saya dah emel. Jangan terliur lak.

mansor said...

Rasanya borang directory yang Basir cadangkan tu boleh diuruskan oleh s/u reunion. Lagi satu apa kata kalau ade duit lebih kita buat banner besau-besau kat simpang masuk ke venue reunion. Biau semua orang yang keluau dari tol Air Keroh tau majlis kita... ok tak?

hayati said...

Memang ok cadangan tu, tapi dengau kata2 hikmat ni. "Yang bayau tak lebih, baaanyak... baaanyak, yang bayau lebih sikit, sedikiiit... sedikiiit, yang bayau terlebih, j a r a n g 2, yang nak sponser, kkkk aaa ddd aaa nnn ggg 2." Itu pun ada yang saya paksa bayar lebih. Sapa yg dak kena paksa tu tentu tahu cara paksaan saya. Mansor antara yg kena kan?

ALI MAIDIN said...

Yati, itulah geniusnya P. ramlee. Semua kondisi ada macam tu. Ha ha ha. Orang yang kadang-kadang itulah yang perlu ramai dalam masyarakat - makmur dunia....

HJ RAZAK LAJIS said...

razaklajis@samb.com.my

Mariah Ibrahim said...

email saya

cik_mariah@yahoo.com

senang-senangtu email-emaillah maklum dah 31 thn tak jumpa tentu banyak cerita dongeng....he..he... yg menarik

maria ibrahim