PEMUDA HARAPAN MUNSHI

Zaini Samani pun ada nampaknya tu...

6 comments:

Yahaya said...

Aku tengah nak mengingatkan kisah lama ... aku rasa depa ni duduk lepak atas katil aku & yahya shariff hahaha.... belakang Zini tu Adam kot .... al-maklum dah 30tahun berlalu huhuhu

zolkaply yunus said...

Yahaya, tu Adam tompek lueh

Tompek sompit said...

Pasal Adam dikaitkan dengan tompek lueh, maka dia pantang tengok kalau ada tompek luas penuh orang, dia mai dengan traknya. Ha ha ha

basir said...

Yang pandai cita TOMPEK LUEH aziz yasin, tapi sampai sekarang dia sonyap je,Amin ape lagi godak sikit AZIZ, jangan sampai aku hantar timing bom.

razakhussin said...

Sabar Basir.
Aku dah sembang lame dengan Aziz dan dia sekarang sedang mengamalkan Diet GILA PUNYA. Dia sedang cuba mengembalikan semula JAMAN 78 dulu.

ALI MAIDIN said...

Dia diet nak pikat siapa oi?