SELAMAT PUASA

Mulai maghrib ini kita bersama dalam bulan Ramadhan al mubarak.

Selamat beribadah dan ampunan Allah jua diharapkan sangat.

Bersedekahlah banyak-banyak di bulan Ramadhan, bukannya di bulan Syaawal tau. Orang Melayu sibuk bersedekah di bulan Syaawal kan...Ha ha.

Saya tengah mencari duit supaya pada 10 hari terkahir ramadhan tahun hadapan berada di Masjidil Haram. Jom bersama. Harap dengan duit tembikai dapat ke sana. Ha ha.

6 comments:

REALELITE WORLD GROUP said...

ameen..

maznah said...

Insyallah, berkat duit tembikai kita ke sane... dengan izin allah.

Pah,
Dah goreng ke ayam perap semalam... Maaf le aku bg 6 ketul aje.. aku lupa anak kau 5 orang, sbb ade yg kembar. Harap2 kau kongsi satu ketul dengan pak we kau...
Nampaknye aku dengan cik Pah aje dpt bertukar2 juadah berbuka puase, psl dekat....

hanim esa said...

SALAM.....D ucapkn selamat mnjalani ibadah puasa yg penuh kbrkatan pd semua teman2 takkira brada dmana........ mdh2an dmkbulkn sgala doa , dberi kkuatan diri, rezeki yg penuh berkat n ilmu yg bermanafaat......... indahnya ramadhan.... manisnya iman........ itulah kekuatan dlm diri seorg hamba yg brgelar insan yg inginkan kjayaan d dunia n akhirat........ senyum ramadhan

Ana Dali said...

Kepada semua rakan-rakan munshi abdullah 1978 selamat berpuasa saya ucapkan.Mudah2an puasa pada kali ini kita dapat melaksanakannya lebih sempurna dan diberkati Allah.Perbanyakkan berzikir dan berbuat pahala.Bersedekah kepada anak-anak yatim bagi yang mampu.Nak simpan duit berkepok pun nak buat apa!

Karim said...

Terima kaseh kepada anda semua banyak yang telah dikorban. Korban masa,korban duit,korban tenaga dan segalanya bagi menjayakan semua program sebelum ini dan semoga apa yang tuan/puan korbankan akan dapat balasan dari Allah.Lepas ini kita buka cerita baru pula, jalan lupa raya ini banyakkan ziarah terutama orang KL selalulah datang Melaka.

Sahara said...

Salam Ramadhan untuk semua kaum muslimin dan muslimat.Syukur Ramadhan datang lagi . Perbanyakk amalan mulia di bulan ini, kalau boleh jgn pergi kedai teh lepas terawih tapi terus iktikaf di masjid atau dirumah. Tengok ali dari petang telah mencari rumah Allah untuk memperbanyakkan amalan. Makan secara sederhana adalah dimasjd di rumah nafsu kita macam2.Amin.... Ini juga ingatan untuk diri saya.