SIAPA NI



12 comments:

hasnah said...

Ali... tu kan kawan kita si Jamilah Jamiaan yang selalu berkaca mata hitam tu... westo lali kamu ya... Nak tahu apa maknanya kena tanya Kharis atau kawan2 yang sealiran jowo dengannya...

yaacob othman said...

Pada hari reunion tu aku memang nak cari si Jamilah ni. Selalunya masa kelas dulu dia selalu lipat baju lengannya. Nampak macam rugget sikit.Ingatkan masih lipat baju lengannya tapi dah ubah trademark pula pakai kaca mata hitam. Jangan marah ya......

ALI BUDAK BATANG MELAKA said...

Ye ke, aku ingat setinggan mana tadi. pandangan sisi mana nak perasan Hasnah oi.

basir said...

Dia ni juga kalau tak silap menyamar sebagai Jay Jay. Kabaunya dia sibuk sikit sekarang ni kerana tanggung tugas orang lain.

mastura bachik said...

Basir mana menghilang! Ali da hilang punca kalau kau tak berblog... Ali selalu ke kajang sekarang . Dia da sain borang buka cawangan ke 2.. Sunnah nabi kata dia.. Sejak berkawan dengan Razak K macam2 geng2 lelaki sekarang.. Ada makna rupanya..Sejak Rambut dan jangut da hitam ... Kau basir bila lagi?

basir said...

Ali tahu mana aku gi. Aku keseberang utara ada tugas sikit 2/3 hari.Isyallah aku orang pertama register n sampai jemputan engkau orang 15 Ogos nanti.

ALI MAIDIN said...

yang belum qadha puasa jangan lupa kadha oi. He he he

jay jay said...

Assalamualaikum,
Cob, takkan nak rugget sampai tua agak-agaklah. Lepas je Munshi lipat-lipat lengan dah tak main lagi jadi gadis paling baik coz habis sekolah terus bertunang dengan Inspektor polis tapi jodoh tak panjang putus tengah jalan tapi masih kekalkan gadis bersopan hinggalah sekarang...ops silap nenek bersopan.. basir tau je aku guna nama jay jay di mindef orang panggil jj atau j sory basir itu bukan menyamar nama sebenar Jamilah Jamian atu jawa johor he..he..he

Rohaya said...

Salam, JJ lama dah x beblog aku ingat kau dah kemana? Mana benda yang aku minta dari sblm reunion sampai sekarang x de news? Nak tunggu 2nd reunion ke? Jgn sampai aku kena tahan dah nak ramadhan ni........... Salam rindu

mastura bachik said...

Hoi Roy dan Jj jangan lupa datang ke kajang 15 hb Ogos . Aku, Pah dan maznah buat menu sepecial.. Hari tu reunion tak dapat bersimbang lah. Bawa kain batik kita makan ala kampong tau... Pas tu aku siapkan bantal , kita baring2 sambil borak2..

Rohaya said...

Salam, Mas insyaallah kalau tiada apa2 hal aku datang. Tapi rasanya aku tak perlu bawa kain batik, sbb kalau bawa kain batik kena makan banyak.... Kalau kau siapkan bantal alamatnya sampai kepagi la... apahal dengan datuk K aku kat rumah...malam tu malam minggu pulak....kau ni Mas..........

mastura bachik said...

Roy , dah lepas makan2 tu depan kedai aku ada boling kalau kau larat kau boleh lontar.. Kalau tak main boling jom kita berkaraoke stail mak datin.. Kita boleh nyanyi lagu hail amir dan uji.. kalau lah ada kak umi kat seronok... Perempuan je. Jj jangan lupa kau ajak tau...