MAU PUKUL SIAPA

Razak Husin, lu mau pukul sapa ha?.....

18 comments:

mastura bachik said...

Samseng kampong dodol! Sharif dol.. Belakang dia tu macam pegawai Jais kes Mahkamah Cerai Khawin Kajang je...

Razak Kanapiah said...

Budak depan aku ni dari dulu, asik membedall je kejanya, dia bukan geti apa itu reunion. Kalau aku tak jaga dia ni, 10 minit semua cabut. Samseng Tambak Sebelong.

razakhussin said...

Hi kawan,itu dulu-dulu bolihlah (30th dulu).Sekarang semua dah repot,terutama lutot dah repot daaaa.Aku cuma tak puas hati kerana dah ramai yang aku tak kenal dan tiada masa untuk bersembang dgn semua orang.Sehinggakan nak bergambau dgn tiga Razak pun tak dapat.Ada orang tu lagi hampeh!bawak aje kamera,sampai sudah yak ambek gambau.

Razak Kanapiah said...

Filem tak ada, nak ambik gambau hapa. Harapkan flash je.

aziz said...

Zak,ada masa dtgle Melaka dng Razak K aku nak belanja kau makan asam pedas special d Rasa Village, power.... Kau bawa le moto besau kau tu, cepat sampai.Lagipun dpt aku belajau naik moto besau dgn kau dan belajau agama dgn Razak K.
Klu kau nak tahu, aku mmng pandai bawa keta, moto tp satu lesen pun aku tak ada. Klu polis tahan aku tnjukkan lesen bini aku ye, kongsi pakai. Jgn jadi Yati, Sarah, Hasnah, Mastura lesen ada tp tahu bawa keta sorong ye !

razakhussin said...

Aziz,aku ucapkan terima kasih kerana sudi untuk belanja makan nasi lauk asam pedas.Terasa gian juga nak makan lauk asli Melaka.Aku tengah betapa dengan sure up aku ni dan lepas pantang nanti sure aku naik ke Melaka punya.Tungguuuu.....

kharis said...

Hai, dah setengah abad tak ade lesen lagi? Apa nak jadi kau Ziz? Tok Adam Tompek Lueh, kalau jumpa Aziz terus saman, jangan tanya dia dulu. Lepas tu baru le boleh bebual. Razak tolong le buatkan lesen kawan kita ni. Kaukan kaki motor. Mesti kenal dgn org JPJ.

Razak Kanapiah said...

Aziz, ajakle Amin keluar 3 hari ke surau aku. Lepas tu kontek Razak H, Md Jadi ke, iktikaf sehari. Buat taalim pada kami, lepas tu keluar kejap ke satay Hj Samuri. Baru spesel punya reunion. Ini betul-betul Ziz, bila engkau nak ke surau aku? Dulu petik lagu iklan susu cap junjung, skrg petik buku jari je.... 33 x 3 kali.

ALI MAIDIN said...

Razak, bagus idea iktikaf ramai2 tu. Pastikan Zakaria Osman ada....

mastura bachik said...

Iktikaf tu kat mesjid hoi.. Kena ajak suhdi, basir jugak.. Aziz jangan kau terbalik pulak nanti . Dulu pergi tablik sejak re union gi litar sepang pulak.. Orang kl ni tak le percaya. Kuatkan imam kau Aziz..

aziz said...

Razak, elok cadangan kau tu, nanti aku bagitau Amin. Ali Amersabnya. Kau pembayan nya (penceramah ). Aku, kau, Ali, Amin , Razak H, Md.Jadi, Sam, Zakaria Os dan yg lain2 pun boleh ikut sama. Kata kat Mastura geng pompuan boleh ikut tp tak bleh iktikaf, cuma dengar bayan maghrib shj, itu tertibnya.

Razak Kanapiah said...

Aziz, aku berangan sangat nak dengar bayan-bayan kengkawan. Aku yakin semua kita boleh membayan. Cuma tak tahulah keluar air mata ke, atau keras perut.

Razak Kanapiah said...

Bab makan jangan gisau. Mastura, Sharipah, Maznah, dia orang boleh hantau bergilir-gilir. Abih tu dia orang asik cakap dari ubi rebus sampai asam pedas, mau kau tak nak pau dia orang. Basir boleh jadi tukang angkut. Jangan marah Sir....

mastura bachik said...

Geng lelaki, kitaorang bukan cakap2 je da buat pun. Sharifah, Maznah, Sarah Masturah da stat kunjung mengunjung.. Bab hantar mohrih kat kau orang no proplem , takut iktikaf tu jadi lain... Mana boleh iktikaf teringat sate Samuri.. Puasa sehari suntuk tau...

Che Pah said...

Entahlah Mas dia orang ni betul ke nak iktikaf, sorang teringatkan sate Samuri sorang teringatkan sure up, spoil le jdnya.Td Sarah baru telefon panjang jugak sembang dgn dia sampai pukul 1.00 dia ada kelas dgn Ustazah.Dia pun akan join kita ke tempat Ali so kita dah ada ompat org.Aku dah bagi no.tel Zaiton Ghani pd Sarah lupa nak bg tau Zaiton kwn kita kahwin dgn Khalet footballer kelas kau tu.

mastura said...

Ia lah dulu memang ada dengar cinta monyet masa kita tengah syok main hoki.. Betul2 dia kawin dengan budak tu.. Zaitun ghani dulu suka sebut, Rahsia.. macam siti noraliza pulak Biarlah Rahsia...Elok lah da jodoh... Masih ingat lagi tak pemain munshi terkenal Mohd Noor.? dia kawan rapat dengan Yusof wahab pelakun tu, dia sekolah sultan muhamad sebelah munshi . Kharis kau ingat tak?

mastura bachik said...

Majezan saya nak tanya , dulu f4 dan f5 kelas apa ye? Otak saya jadi biol mengigat geng2 masa tu.. Kenapa saya tak pandai macam majezan , akhirnya baik dalam geografi stpm, belajar sain politik dan sejarah di ukm.. sekarang jadi guru pakar sejarah pulak.. Saya dulu cita-cita tinggi nak jadi doktor.. Akhirnya jadi cikgu ha ha nasib kita ye Aziz.. Geng2 Saya bawa budak2 Sek tinggi kajang di Hulu bendul Isnin hingga Rabu .Datanglah bawa famili. Masakaan saya sardin cili api. sambal goreng , telor dadar.. ikan kering genting. Makan di tepi air terjun jom la..

razakhussin said...

selamat hari raya