AZIZ DI KL

Aziz Mat Yasin berada sekitar KL sejak semalam membawa murid-muridnya melihat kota raya.

Jika sempat saya borak bersama di KLCC petang ini. Saya hanya free selepas jam 2 sahaja kerana sebelah pagi hingga tengahari memantau opis. Ha ha.

Bashir, bila boleh teh untuk borak Task Force 2010. Yahooo.

Yang seronoknya ialah Mohd Han dan Maria sudah keluar dari Kandang untuk bersama dengan kekawan lain di rumah Cikgu Rashid pada Ahad lalu. Yang lebih terperanjat Zakaria pun ada. Dia suka hadir program kecik-kecik kot.

6 comments:

hayati said...

Aziz bukan bawa murid2, tapi cikgu murid2 yg bawa Aziz. Dia mana boleh berenggang dgn Sapiah.

zakaria osman said...

sy sebenarnya terima sms dari juwita dan aziz ajak sy pergi majlis ni..dan oleh krn ada masa lapang,jadi sy terima la pelawa kawanx2 utk pergi sama ....sempat sy cium tgn cikgu rashid bila jumpa tempohari...sy amat menghurmati guru sy samada guru ilmu dunia mau pun guru ilmu akhirat, sy amat hurmati.....semuga allah memberkati semua kawanx2 semasa berada d majlis kawin cikgu rashid ini...amin !!!!!!

mastura bachik said...

Wah Aziz seronok kat kl. Saya bawa budak camping pulak di hulu bendul . 3 hari tak berbelog dalam hutan berkemah. Biarlah Yati dia macam belangkas, tapi bila Aziz gi tablik kita usik dia nanti..Nafkah da siapkan .. he he. Aziz kau jangan gayat dan pening dekat Kl Tower tau restoren dia berpusing.. Belum lagi kl eyes.. Baik2 kopiah kau terbang ye.. Ruginya aku tak de , kalau aku ada boleh tolong jadi pemandu pelancong .. aku da biasa kat sana...

basir said...

Zack kalau dah menjelma dengan wajah dan pendatang baru tu jangan le nak disorok2kan lagi. Takut terlanggar nanti masih tak kenal lagi. yahoooooo.

aziz said...

Yati, kau pun sama mcm kita org tak bleh berenggang dgn Hamsah,dah le pegi balik keja sama2, gi kursus pun sama2. bak kata org, kita ni lagi berumur lagilah btmbah kasih dan sayang.
Mas, mmg seronok kat KL, klu kau dan geng lain ada lagilah bertambah seronok. Kami pegi MARDI, Rumah 4 msm, UiTM, bermlm d UM,Petrosains,Pasar Seni,Masjid Putrajaya, KBS dan dpt jumpa Sahara. Apa lagi smbang pnjnglah kita org dan dpt makan free.

mastura bachik said...

Ala ruginya putra jaya tu da dekat rumah aku lah.. Anak aku selalu bawak pusing2 kat masjid putra jaya. Aku selalu soping kat Alamanda. Aziz kau tak pergi Alamanda ke? Itu tempat soping orang kaya2 . he. Ikan bakau tak kan ada di putrajaya.. Yati seronoklah Hamsah da pencen jadi pembawa beg di kursuskan Aziz.. Hamsah tu ikut Yati terpaksa ha ha. Jangan marah yati...