BEREMBUN SEHINGGA 1.30 PAGI

Zakaria Osman punya fasal, kami - Dr Majezan, Mat Aris Bakar dan saya minum teh di restoran mamak di hadapan Hotel Vistana, KL pada 11 malam hingga 1.30 pagi tadi.

Bukan sahaja soal dunia kami bertukar fikiran, tetapi jalan singkat menuju syurga juga turut di hadamkan.

Nak tau tip saham yang akan untung 100% dalam tiga bulan sila hubungi Zakaria Osman. Ha ha ha.

Jika nak tau tip masuk syurga segera tanya Dr Majezan.

Jika nak tau cara menjadi muda segera tanya saya. Ha ha ha.

Yang pasti Mat Aris akan buat open house untuk kita semua sempena Syawal nanti di Puchong. Bolehkah orang Melaka datang? Takut sesat je...

2 comments:

razakhussin said...

Salam untuk semua,
Zakaria terima kasih atas pelawaan melalui SMS malam tu.Sory aku berada di Rembau dan tidak dapat hadir.Kalau ada jodoh lain akli kita jumpa nanti.

majezan said...

Ali,
Kau memandai jer jual nama aku.
Aku kata kalau nak senang lepas siksa kubor,jadilah syuhadah.Kalau takut mati,kau dapatkan sakit perut jer pun OK.Kalau lg takut,kau baca saja surah Al Mulk jer,paling senang kalau kau mati hari Jumaat.
Yg pentingnya,lama2 pun kena mati juga.