SIAPA NAK LIGAN MAZLAN

Dekat tapi jauh

Jinak tapi payah ditangkap

Itulah Mazlan Ahmad, 6 Sastera 1. Kalau Basir dan Md Jadi tak boleh heret dia untuk minum sama, inikan kita pula. Ha ha.

Saya nak buat tawaran siapakah yang boleh ajak budak Mazlan ini untuk minum atau makan bersama.

No Tel Mazlan 019-2238 389.

3 comments:

HAM said...

Salam Mazlan, semoga kau baca blog ni. Takkan smpai skrg pun kau masih senyap sepi. mcm tak mahu jumpa mmber lama lagi.Kita orang faham, kau mmng sibuk spti kami juga. Sementara umur kita masih ada lagi ni, baiklah kau keluar jmpa mmber2 kita Ali, Basir, Majezan, Aziz, Mokhtar, Imam Zol, Karim, Amin , Zek, Razak H, Razak K dan lain2 agar dpt erat srtrahim iaitu amalan yang disukai oleh nabi kita.

razakhussin said...

Assalamualaikum Mazlan,
Aku dah beberapa kali dapat bercakaap melalui telefon dan teringin pula nak bertemu muka. sibuk macam manapun apa salahnya sesekali kita kena teh tarik dgn. kawan2.Kau set mengikut masa dan tempat yang sesuai,insyaAllah kita iut saje.aku percaya kawan2 lain akan setuju punya......

basir said...

Apa yang pelik dan ajaib si Mazlan ini aku pun tak tahu. Setiap kali tel dia berada diberlainan tempat. Sibuk dia ni tak tahu nak cerita tapi zuriatnya menjadi lapan pulak.Hoi Mazlan bila lagi nak keluar.Kali terakhir aku jumpa kau di Hutan Belum tahun 1989.Pernah sekali aku serbu pejabat kau di Tingkat 11 Wisma SIME DARBY jalan Raja Laut, yang aku dapat hanya gambar pejabatnya saja, orangnya berada di Bukit Gantang.