ZALEHA DAN FAMILI

Siti Zaleha Abu sudah respon permintaan kita. Beliau telah menghantar gambar sefamilinya.   Beliau suami isteri bertugas sebagai guru di Johor Bharu  

Zaleha kalau dah bercakap payah nak berhenti tau. 

Tak tahulah  saya kalau Zaleha masih mengingati akan kesah rakan sekelasnya  di 6 Sastera  1, yang buat tak tau kepada  beliau  ketika minggu suaikenal di MPMM dulu. Sampai hati kawan sekelasnya buat macam tu  ya.   Ha ha ha.

Biarlah Zaleha emel kepada saya untuk menceritakan kesahnya selepas keluar Munshi. Tentu banyak cerita dari Zaleha yang  kaki sembang  ini.  Wahai Zaleha, sila emel kepada saya.

Oh ya, sempena bola world cup. kawan kita Yahaya tu banyak gambar yang menarik, tetapi tak boleh dimasukkan dalam blog ini. Boleh minta terus dari Yahaya melalui emelnya  yahayag@petronas.com.my. Wooo. Dijamin senyum seorang.
 
No HP  Zaleha - 019-7755710

2 comments:

Anonymous said...

Leha...pg nie lps perhimpunan...aku nak call sekolah kau....nasib baik kau dah kirim gambar kau yg comel tu....ingat aku masa pertandingan nyanyian...kau, Arbaayah dan Fauziah mesti masuk.....

Anonymous said...

Salam Leha,
Kau janji dulu nak masuk bintang rtm,duet dengan saya. LAGU DONNY N MARRY....HEHEHE....