SITI ZALEHA ABU.

Siti Zaleha Abu, Enam Sastera 1, anak Berisu Alor Gajah kini mengajar di Johar Bharu. Maznah sudah bercakap dengannya pada minggu lalu. Beliau dikatakan balik ke Melaka sebulan sekali bertemu dengan saudara mara dan kaum kerabatnya. Maka kini sah 3 anak Melaka tersadai di Johor iaitu Kharis Bahari,  Fauziah Hashim dan Zaleha. Mungkin satu hari nanti saya akan ke JB untuk bersantap bersama anak-anak Melaka ini.
Mengikut Maznah, ingatan Zaleha kepada  kekawan Munshi masih kuat lagi. Dia ada hutang dengan saya lagi. Ha ha ha. Saya dah sms minta gambar familinya tetapi masih belum ada respon. Harap Maznah follow up.

Leha berbakat menyanyi macam Arbaeyah juga. Betul ke? Tak pula saya pernah mendengarnya.

No HP  Zaleha - 019-7755710

2 comments:

makram said...

memang Leha suka nyanyi masa di asrama dulu..yg aku ingat dia suka nyanyi lagu Gadis dan bunga..lagu Rahimah Rahim...skang mesti dia bnyk bunga dirumahnya ye...

maznah said...

Slm, Ali...sejak aku dpt bercakap dengan leha tempohari. Pukul 2 ptg aku janji nak call balik,sbb waktu pejabat tak seronok nak sembang
lama2 w/pun dia free waktu tu. Ptg nya aku call, sampai skrg ni aku tak dapat apa2 info dari dia.....insyallah aku akan usahakan....