MODAL KECIL UNTUNG BERTERUSAN

Perniagaan mudah - memang  digunakan hari-hari  - talipon
Modal Kecil - RM 30 sahaja. Tak bankrap kalau tak menjadi.
Jika menjadi,  pendapatan  berterusan dengan sekali kerja sahaja. Ha ha.
Jom joint Tune Talk. Jika semua geng Munshi 78 joint dan mengajak 5 orang sekelilingnya joint sama, maka tahun hadapan reunion Munshi 78 -  FREE di tempat mewah. Wooo. Saya kena menyusun semua geng Munshi 78 dalam 3 aras sahaja untuk mendapat perolehan yang terbaik. Yang awal saya letak di aras 1 dan dikuti aras 2 dan 3.
Wahai Mansor, kali ini kau dah jumpa bisnes paling senang!!!!!

7 comments:

Anonymous said...

jom kita join ramai2 ..aku dah join dah... untung nya memang berbaloi2

Mansor said...

Ok Li...confirm. Aku join... Level 1 tau... Nanti aku emailkan maklumat yang perlu dan ongkosnya aku transfer melalui maybank2u.

maznah -Balakong said...

dengar cerita sahabat Munshi yg pertama join Ali nak bg hadiah....tunggu sape yg bertuah...

Mansor said...

Mana ade bisness yang paling senang.. cuba beritau.. kalau nak memulakan langkah bisness pun susah.. banyak halangannya,terutama halangan dari dalam diri.. maknanya bukanlah senang macam yang kau katakan.. yang penting dalam apa aje yang dilakukan.. mesti ada usaha dan tawakkal...betul tak?

maznah said...

Hai mansor..kau dah join ke belum? modal nye rendah cuma RM68.00,cuba le dulu...dipulangkan RM30.00 kad totup, hanya jadi ahli RM38.00 itu pun seumur hidup...sambil2 kita totup kita dpt income... betul tak saudara Ali...klu salah tolong betulkan......

Mansor said...

Kau jangan risau Maznah. Aku dah sahut cabaran kau... cuma kau dulu sikit aje dari aku... tapi insyaallah akau akan challenge kau...jaga.. ha..ha..ha

maznah said...

Mansor..mcm tu la..kau jadi learder satu Melaka dan aku cukup le area Balakong aje.......kwn2 munshi yg lain...jom ape tunggu lagi...Ali sedang susun perancangan nya...baik punya.