SALMAH NAEMAT

Sharifah Nuri memang wajar dianugerah cemerlang kerana  berjaya menjejak Zaleha Abu dan Salmah Naemat. Walaupun Kharis Bahari dan Fauziah Hashim bertugas di Johor sebagai guru tetapi mereka tak dapat menjejaknya. Sebaliknya Pah pula yang berjaya mengesannya. Begitu juga dengan Salmah Naemat. Walaupun di kalangan kita ramai menjadi guru di Melaka tetapi tak dapat mengesan Salmah yang bertugas di Sekolah Kebangsaan Sg Udang Melaka.

Semalam saya sms ke Salmah meminta gambar familinya. Dalam tempoh sejam, beliau telah mengemel gambar keluarganya. Pantas sekali, Taklah macam Razak Husin yang cukup lambat mengahantar gambar familinya apabila saya minta dulu. Ha ha. Sesekali kita sengkeh le Razak ini. Dia jauh nun di Penang, tak boleh balas punya. Wooo.

Salmah berjanji ke kenduri rumah Rashid Ahmad pada 24 Oktober nanti. So, disanalah kita raikan pertemuan dengan Salmah ni. Dia kena bawa apa yang patut le untuk Pah yang bersusah payah menjejaknya. Saya hanya pencatat jalanan sahaja sementara menanti Dinar naik. Ha ha.

No HP Salamah 019-6266731.


Untuk bacaan sebelum tidur malam ini klik ini.

8 comments:

Anonymous said...

Assalamualikum semua.
Nama saya sebenarnya ialah SALMAH BINTI NAEMAT bukan salamah le...

ALI MAIDIN said...

Ok telah dibetulkan. itulah penangan berpisah 32 tahun, nama kawan pun dah tak tahu. ikut sedap je. woo

marhamah said...

Salam.Salmah dulu u pernah tak bersekolah d sekolah Menengah Tanjung Keling.Bukan apa nak pastikan adakah awak salmah yang saya kenal !

marhamah said...

Salam1Saya nak kepastian saja adakah dulu u pernah bersekolah si sekolah Menengah Tanjung Keling sekarang Sek Men Seri Tanjung!

Salmah Naemat said...

Waalaikummussalam, Pn. Marhamah saya memang pernah bersekolah menengah di SM. Tanjung Keling dari tahun 1972 - 1976 (tingkatan 1 - 5).

hasnah klebang said...

sal, ingat tak masa awal tahun 80 an, kita sama-sama gi keja naik bas pat hup . masa tu saya kat jabatan penerangan melaka dan sal lak saya dah lupa keja kat mana. Tiap petang kita pulang keja dan naik bas sama2,kita sehaluan tempat tinggal,klebang-tanjung kling,tapi bila saya dah pindah ke KL dan tukar jabatan, sejak tu lah sampai kini tak pernah berjumpa lagi. Padahal kita tinggal begitu hampir antara satu sama lain.

Salmah Naemat said...

Pn. Hasnah, maafkan saya dalam usia begini saya cepat lupa tetapi tidak pula saya bermakna saya tak ingat he.he........ Boleh tak beri klu lain agar saya dapat mengingati kamu. Eg. Hasnah Binti ................. dan nama kampung asal.

Salmah Naemat said...
This comment has been removed by the author.